digitale tv en achteraf wonen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

digitale tv en achteraf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:52

Ondertussen woon ik bijna 2 maanden in the middle of no where , een dongel heb ik en tv dacht ik niet nodig te hebben.

Nu beginnen mijn series weer en moet ik ze gewoon kijken vanuit mijn bed *\o/* , nu heb ik een ding van kpn op het oog maar heb ik wel bereik dan hier in the middle of no where? Wil ook niet half in mijn serie zitten en dan zwart beeld kijken :') , iemand die het weet nie dat zit als je achteraf woont? Hoorde zowieso altijd slechte verhalen over kpn bakje...

Wie bevrijd mij

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:54

Ik woon ook buitenaf, maar digitenne extra buitenantenne werkt prima hier.

Anoniem

Re: digitale tv en achteraf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:57

Ik google :P , het moet allemaal op mijn kamertje passen. Woon op een groep :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:00

Ik heb gezien dat ik in mijn tv een ontvangstkaart kan doen blijkbaar! , even kijken morgen hoe en wat dan heb ik gelijk betere ontvangst

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:01

Een ontvangstkaart in je TV is een ruimte voor een module waarmee je digitale TV kan ontvangen via de kabel. De module zorgt ervoor dat het signaal omgezet (ongecodeerd) wordt.
Weet je zeker dat er geen kabel is? Ziggo heeft in sommige buitengebieden wel een netwerk liggen.
Je kan de postcode checker op de website doen. Zo niet, dan ben je inderdaad overgeleverd aan digitenne ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 15:06

Dat is handig :j , heb ik gelijk beter bereik..

Hmm nee ze hebben beneden ook een Bakje met tv staan , mijn andere huisgenoot heeft ook digitenne geloof dat ik daar aan overgeleverd ben...