Volgens mij kun je apothekers assistente worden met vmbo
Ik heb een opleiding doktersassistente gevolgd op capabel onderwijs. En je hebt daar ook de apothekers assistente opleiding, deze duurt iets meer dan 1 jaar Misschien zou je daar eens naar kunnen kijken.
Het lijkt mij een heel interessante opleiding, je valt dan ook onder de wet BIG. Ik had achteraf liever de opleiding apothekers assistente gedaan dan doktersassistente..
ik gebruik zelf best wat medicatie(astma etc) dus kwam geregeld in de apotheek en vind het dan altijd zo boeiend wat ze aan het doen zijn. Vraag me alleen af wat er allemaal bij komt kijken, wat de opleiding inhoudt etc.
Dan zou ik gewoon zodra de open dagen weer beginnen eens een open dag bezoeken en dan vooral veel vragen stellen over de opleiding. Als je het daarna nog leuk vind, er voor inschrijven
Ik heb momenteel al mbo-4 en wil ook niet 5 dagen pw naar school.. Maar ik zou willen dat ik die opleiding had gedaan dan wat ik nu heb (en waar ik niks mee kan )
voor mij is voltijd school geen optie gezien ik dan niet meer kan leven, dus zal sowieso een avond/weekend opleiding worden. Alleen vind ik het weer eng dat ik dan eventueel een opleiding doe waar ik straks een diploma van heb waar ik niks mee kan