Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Vind het altijd zo'n zonde, bij mij gaat het altijd zo goedkoop mogelijk
dus die koop ik meestal in de uitverkoop en dan max 75 - 100 euro voor een broek 
dan besteden we zo'n 200 euro p.p.
maar daar is regelmatig alles voor 50% en dan is het prima betaalbaar
Adamootje schreef:Ik vind winkelen heerlijk, maar ik heb niet veel te besteden. Vroeger kocht ik echt alleen wat als het noodzakelijk was, nu niet meer. Ook kocht ik vroeger vaak iets in de uitverkoop, en dat doe ik nu ook veel minder. Ik ben veel blijer met een kledingstuk waar ik weg van ben en waar ik de volle prijs voor heb betaald, dan een kledingstuk dat in de uitverkoop was en dat wel OK staat. Ik geef gemiddeld 50 euro per maand uit aan kleding en schoenen.
ik koop niets wat duurder is dan 15,- alleen spijkerbroeken/bh's/schoenen zijn wel eens duurder omdat ik gewoon vind dat dat goed moet zitten. Toch koop ik ook die nooit voor de volle mep, heb laatst 2 kuyichi jeans gekocht, normaal 120 ps, nu samen 65,- komt er wel op neer dat ik vooral met jeans echt geluk moet hebben en dan dus ook vaak gewoon direct 2 koop zodat ik er weer even tegen kan 
maar wat je zegt daar kan ik mij ook in vinden, een shirtje van max. Een bepaald bedrag tenzij die nou echt echt echt leuk is, of als het voor een speciale gelegenheid is dan wil ik ook nog wel eens iets over dat bedrag gaan. Aangezien ik lastig ben met kleding, lastige pasvorm + ik vind vaak niks leuk genoeg om ook daadwerkelijk te kopen, maakt dat ik niet bijzonder veel kleding heb en ik eigenlijk altijd ruimte heb voor meer kleding, ook omdat de kleding die ik heb sneller slijt omdat ik niet bijzonder veel kleding heb.
) omdat ik daar enorm kieskeurig in ben en wel broeken wil hebben waar je langer mee doet.
)
.
)