Witte Iphone voor meisjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Is een witte iphone alleen voor meisjes?

Ja, een witte iphone is alleen voor meisjes
42 (31%)
Nee, jongens kunnen ook best een witte iphone hebben
90 (68%)

Totaal aantal stemmen: 132

Murthul

Witte Iphone voor meisjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 20:57

Naar aanleiding van een gesprek dat ik net had vroeg ik me af hoe Bokt hier over denkt.

Wat vinden jullie, is een witte iphone alleen voor meisjes en is het raar als een jongen er eentje heeft, of kan dat best?

Ik hou mijn mening nog even voor me O:) (en heb geprobeerd zo meningloos mogelijk te schrijven O:) )

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Witte Iphone voor meisjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 20:58

Mijn vriend wil iig echt geen witte :')

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 20:58

Tuurlijk voor jongens en meiden.
Maakt toch allemaal niets uit, jongens dragen ook roze t-shirts en wit is nou niet echt een meidenkleur :)

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 21:00

Ik vind hierin geen verschil zitten.. Ik heb zelf een zwarte, mijn vader ook. Mijn (stief)moeder en broertje hebben een witte.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 21:01

Imo maakt dat echt helemaal niks uit. M'n schoonvader heeft ook een witte iPhone. :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 21:02

Ik vind een witte wel zachter en vrouwelijker :')
Mijn vriend wil absoluut geen witte telefoon hebben, ik zelf ook niet maar dat komt omdat ik bang ben dat je viezigheid snel ziet :+

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 21:04

Ik zie wel dat vrouwen vaak witte mooier vinden maar dat komt vaak doordat wit chiqer oogt

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 21:07

Broertjelief had eerst ook een witte, maar heeft z'n telefoon toch zwart geverfd (is trouwens schilder) omdat wij hem er zo mee pesten :=

Niet dat het niet kan, maar een echte vent heeft geen witte phone (en ook geen sjaaltjes om) en ga zo maar door!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 21:09

Tja, als je nagaat dat de meeste macs vroeger en nu nog steeds wit zijn, en daar ook al jaren lang (decennia lang) ook mannen mee rond lopen...

Bij mij op de opleiding (grafisch) waren de mensen met een Apple 9 van de 10 keer mannen of jongens, en 9 van de 10 keer hadden die dus ook een witte ipod, witte mac laptop, etc. Ik zie de logica dus echt niet waarom een man niet met een wit apparaat zou lopen.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 23:30

Ik heb n witte, m'n moeder heeft n witte. Mijn broertje heeft m'n witte htc overgenomen.
Op m'n werk zie ik nagenoeg geen mannen met witte telefoons..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:19

Mijn vriend loopt met alles rond, als het maar niet roze is :+
Loopt regelmatig met mijn witte iphone rond. Maar als ie zou mogen kiezen dan denk ik dat ie voor zwart zou gaan omdat dat praktischer is, daar zie je vuil minder snel op :Y)
Apple is inderdaad al jaaaren lang wit/zilver.. dat straalt schoonheid uit.. en idd zo veel mannen die ook met een zilveren macbook enzo rondlopen, dus ik zou niet weten waarom een witte telefoon dan ineens niet zou kunnen :)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:41

Ik vindt een witte Iphone toch iets beter staan bij meisjes :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:43

Ja. :P Ik heb een witte iphone 5 en mijn vriend de zwarte. De witte is sowieso veel mooier. Eerst had hij een witte 4s, maar dat vond ik niet staan, een kerel met een witte iphone. :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 12:51

Ik zal nog even toelichten :')

Mijn vriend en ik hebben beide een zwarte, nu mag hij een nieuwe kiezen en wil ie misschien voor wit gaan, waarop ik dus begon te giechelen O:)
Ik ken namelijk helemaal geen jongens met een witte iphone, wel meisjes..

Meneer is het er alleen niet mee eens en gaat morgen toch waarschijnlijk echt een witte 5 halen :x :=

Ach, als hij dat wil kan het mij vrij weinig schelen als ik eerlijk ben, maar toch..

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:00

Mijn vriend en ik hebben allebei een witte. Had ook liever gezien dat hij een zwarte had, maar ik kan me er nu niet meer druk over maken. Gelukkig heeft hij wel een zwart beschermding, dus valt het nauwelijks nog op dat hij een witte Iphone heeft :)
Coentjuh schreef:
Niet dat het niet kan, maar een echte vent heeft geen witte phone (en ook geen sjaaltjes om) en ga zo maar door!

Toch heb ik wel een echte vent (mix van vrachtwagenchauffeur/monteur en boer) die absoluut geen sjaaltjes draagt. Die loopt het liefst altijd in werkkleren waar de vetvlekken niet meer uit willen.
Laatst bijgewerkt door Rosalie123 op 18-08-13 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:02

Dit jaar in mijn klas zaten we met 24 waar 13 jongens en 11 daarvan hadden een WITTE iphone! :D
En ohja dat was Landbouw-Veeteelt-Paard/Hond fokkerij ff ter info, niet zo'n chichi richting om het zo ff te noemen _O-

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:05

Je doet er toch een hoesje om, als je slim bent en het ding heel en schoon wilt houden, dus who cares...

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 13:07

Ibbel schreef:
Je doet er toch een hoesje om, als je slim bent en het ding heel en schoon wilt houden, dus who cares...

Tsja.. Ik heb dan een vent die er geen hoesje om wil -O-

mannen.. :roll:

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:11

Witte iphone vind ik wel kunnen.
Een witte blackberry vond ik er altijd niet uitzien als een jongen die had. :P

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:11

Ik vind het zacht en vrouwelijk overkomen. Vind wit voor mannen dan ook overkomen als zacht, dus meer watjes achtige types. Nee ik vind wit bij jongens toch wat 'gay' :*
Mijn vriend heeft dan ook gewoon een zwarte :j

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 13:13

Mijn grootste probleem is misschien nog wel dat we op t moment allebei een zwarte hebben en als ze op tafel liggen wil het regelmatig voorkomen dat ik de verkeerde pak :=

Dus eigenlijk wilde ik voor een witte gaan zodat dat probleem de wereld uit was, en nu is mijn oplossing alsnog weg, of ik moet weer voor een zwarte gaan..
Gelukkig kan ik pas over een jaar weer verlengen _O-

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:42

Ik vind voor mezelf een witte wel mooier dan zwart. Gewoon omdat zwart zo standaard is eigenlijk, en wit staat inderdaad zacht en vrouwelijk :j

Voor een man zeg ik niet dat wit lelijk staat, ik zeg alleen dat zwart beter is :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:48

Ik vind zelf witte telefoons voor meiden of van die nettere jongens. Je moet, vind ik, echt niet gaan lopen met batjes-tenue (Gucci nektasje, 'hefslippers' met sokken etc., jullie weten wel wie ik bedoel) en dan een witte telefoon, meh... :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 14:51

xSlvna schreef:
Ik vind zelf witte telefoons voor meiden of van die nettere jongens. Je moet, vind ik, echt niet gaan lopen met batjes-tenue (Gucci nektasje, 'hefslippers' met sokken etc., jullie weten wel wie ik bedoel) en dan een witte telefoon, meh... :')

Hmmh.. Ik denk dat als mn vent er zoeen was geweest was ie nooit voor wit gegaan :=
Tis wel n "nette" jongen zegmaar, maar hij moet gewoon een zwarte _O-
Ik probeer nu heel onverschillig te doen in de hoop dat ie toch nog voor zwart gaat :=

Xxjonique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:52

Murthul schreef:
Naar aanleiding van een gesprek dat ik net had vroeg ik me af hoe Bokt hier over denkt.

Wat vinden jullie, is een witte iphone alleen voor meisjes en is het raar als een jongen er eentje heeft, of kan dat best?

Ik hou mijn mening nog even voor me O:) (en heb geprobeerd zo meningloos mogelijk te schrijven O:) )

Ligt eraan, als hij wit een mooie kleur vind en hij vind de mobiel in het wit mooi maakt het ja niet uit en er zijn hoesjes voor !