gemengde gevoelens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lovemario

gemengde gevoelens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 13:39

Hallo,

ik heb nu tijdelijk mijn oude telefoon weer ingebruik en daar staan berichten van mijn ex in. het was toen al uit, toen hij het stuurde. hij stuurde dingen als: ik heb zo veel spijt dat ik je heb laten gaan, en hij houd nog steeds ontzettend veel van me en zulke dingen allemaal.
zijn berichten van 9 maanden geleden.

het is 2 keer uit gegaan ( hij maakte het steeds, per sms, uit). hij zei dat ie dat deed omdat ie onzeker was.

ik heb toen gezegt dat het gevoel er niet meer was, en dat het niet zou werken tussen ons.

nu ik het terug heb gelezen krijg ik toch wel wat kriebels. hij heeft zo veel lieve dingen gezegt en wou me echt heel graag terug.
aan de andere kant denk ik weer terug aan hoe het was met hem.. erwaren echt wel hele leuke momenten, maar ook momenten waarbij hij zich zelf niet meer in de hand had, en ik zo ineens een paar blauwe plekken er bij had.

maar ik ben nu aan het "scharrelen" bent een ontzettende lieve jongen waarvan ik denk dat het ( in loop der tijd) wel echt wat zou kunnen worden.

pff ik weet het nu even niet meer..

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:41

Je twijfelt om terug te gaan naar een kerel die je sloeg? Doe dat jezelf alsjeblieft niet aan. Lieve woorden zijn makkelijk gezegd, maar als iemand niet lief kan zijn en blijven in zijn acties moet je wegwezen.

lovemario

Re: gemengde gevoelens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 13:43

het is idd heel raar, dat ik die gevoelens heb. ik ken hem inmiddels 8 jaar, en er zijn ,raar maar waar, toch nog gevoelens voor hem

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:43

Laat m eerst leren zichzelf in de hand houden... Je gaat toch niet terug naar een loser die je slaat :?

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:44

Het is niet voor niks je ex.. En aangezien je pas weer de kriebels kreeg van de teruggelezen berichten denk ik dat je op zoek bent naar lieve woorden en die kun je ook van een ander krijgen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:45

Meid.. Je bent beter dan een sukkel die denkt dat hij je kan slaan. En je kunt veel beter krijgen.

Sylvia

Dat, en je bent 9 maanden verder. Hoogstwaarschijnlijk krijg je een afwijzing als je weer toenadering zoekt, dus waarom zou je dat überhaupt willen? In 9 maanden tijd kan er veel gebeuren...

Scharrel lekker verder met de jongen die wel lief voor je is en vergeet je ex. Het is niet voor niets je ex...

Tabaluga12

lovemario schreef:
het is idd heel raar, dat ik die gevoelens heb. ik ken hem inmiddels 8 jaar, en er zijn ,raar maar waar, toch nog gevoelens voor hem

Raar is het niet. Ik denk alleen wel dat je je beter kunt realisren dat je geen (veilige) toekomst met hem hebt..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:48

Het idee van exen is dat je als het goed is een hele fijne tijd met ze gehad hebt, maar dat er minpuntjes waren waardoor jij of de ander de relatie heeft beëindigd. Helemaal niet gek dus dat je kriebels in je buik krijgt van die leuke en lieve berichtjes. Maar als je gaat overwegen om weer contact op te nemen, zou ik eerst nog eens goed op een rijtje zetten waarom de relatie uit ging, voor je je hier in stort om na een maand met veel verdriet weer afscheid te nemen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:49

No mercy for assholes. Als hij zo stoer is om een meid te slaan moet hij ook zo 'mans' zijn om de consequenties er van te ondervinden. En de ervaring leert vaak, dat iemand niet zo 1 2 3 veranderd. Dus nee, geef de kans liever aan iemand die het wel verdiend. En kennelijk (als het al meerdere keren is uitgegaan) heeft hij al meerdere kansen verspeelt. Hij heeft jou compleet vernederd, hij verdient jou dan niet eens ALS je al zo vergevingsgezind was om hem weer terug te nemen. Eerlijk, hoeveel zelfrespect heb je dan, als je terug gaat naar hem? Zou jij een vriendin van je laten terug gaan naar zo'n kerel? En leuke momenten, ja fijn. Maar met die nieuwe jongen kun je ook veel leuke momenten hebben. Het gaat hier wel om jouw veiligheid ook.
Echt.. ik heb de neiging om je even door elkaar te schudden... (op een vriendelijke manier :P)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:59

En dat gedrag wat je vertelt is nu echt typisch van mannen die zich schuldig maken aan partnergeweld. Je moet maar eens een paar weken in een vluchthuis voor vrouwen gaan werken. Hoe toegetakeld daar vrouwen soms toekomen, maar twee weken later keren ze terug naar huis, want "hij heeft ocharme toch zoveel spijt dat hij zijn lieve vrouw ooit zo heeft durven kwetsen en hij belooft het noooooit meer te doen".
En die volgende slag, dat is ook weer "een slippertje waar hij niets aan kon doen want...maar oh wat een spijt en je bent het mooiste meisje dat ik ooit heb gehad en ik zal het nooooooit meer doen!"

Nu zijn het nog blauwe plekken maar wees maar gerust dat die blauwe plekken veel erger worden. Waarom zou je zelfs het risico nemen? Je zegt zelf dat je met een leuke jongen aan het scharrelen bent. En zelfs dan, je bent nog beter alleen af dan bij zo een type.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 14:02

Ik zou als ik jou was geen oude rotzooi uit de sloot gaan halen.
Hij is er missschien nu een beetje over heen na 9 maand, en als je dan weer contact met hem gaat zoeken kan het heel ingewikkeld worden.
Daarbij horen jongens die zich niet in de hand kunnen houden geen vriendin te hebben :).

Lekker bezig met die andere jongen en kijken of dat wat kan worden :D.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 14:27

Als je nou met regelmaat aan hem dacht...
Als hij je nou geen blauwe plekken had bezorgd..
Als het nou niet uit was gegaan via sms...

Dan had je er misschien goed aan gedaan om contact op te nemen. Maar in dit geval...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:22

Hij heeft je geslagen? En dan twijfel jij nog ondanks die lieve berichten of je bij hem terug moet gaan? Ik zeg: niet doen.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:54

Maar, de berichten zijn van 9 maanden geleden? Heb je in die tijd nog met hem gepraat? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 22:32

Niet doen... ik ken hier meerdere ervaringsdeskundigen in... meid gewoon niet doen.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 22:42

ik heb na die tijd nog wel eens met hem gepraat. hij gaf wel steeds aan dat ie nog wel wat voelde. maar de afgelopen 5 weken heb ik geen contact meer met hem

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 23:16

Houden zo. :)

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 23:18

Dan gun je jezelf wel weinig..