Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Winged schreef:Ik heb deze:
http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v2/5816 ... cs-lot.jpg
Moet hem alleen ooit nog een keer gaan plakken.
xRebelx schreef:Winged schreef:Ik heb deze:
http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v2/5816 ... cs-lot.jpg
Moet hem alleen ooit nog een keer gaan plakken.
Wauw! Dat vind ik echt een mooie tekst

Gewoon datgene kiezen waarbij je direct het 'ja!-gevoel' hebt. Quellian schreef:Wij hebben boven de fotolijstjes in de woonkamer: 'Because every picture has a story to tell'.
In de keuken hebben we: 'Today's menu choices - take it or leave it
Bij mijn zoontje op zijn kamer: 'You are stronger than you seem, braver than you believe, and smarter than you think you are'.
Boven ons bed hangt: 'Always kiss me goodnight'.
Dit hebben we op de trap:
[ Afbeelding ]
Er is zooooooooooooveel te vindenGewoon datgene kiezen waarbij je direct het 'ja!-gevoel' hebt.
UnitedxWest schreef:Een motto op de muur vind ik ook mooi, alleen mijn motto op dit moment is: 'Er zijn ergere dingen op de wereld'. En dat is natuurlijk niet een leuke tekst voor aan de muur hahaha!![]()
'Love the life you live,
Life the live you love.'
En dat vind ik ook een hele mooie tekst, omdat het echt bij mij past!

Quellian schreef:Wij hebben boven de fotolijstjes in de woonkamer: 'Because every picture has a story to tell'.
In de keuken hebben we: 'Today's menu choices - take it or leave it
Bij mijn zoontje op zijn kamer: 'You are stronger than you seem, braver than you believe, and smarter than you think you are'.
Boven ons bed hangt: 'Always kiss me goodnight'.
Dit hebben we op de trap:
[ Afbeelding ]
Er is zooooooooooooveel te vindenGewoon datgene kiezen waarbij je direct het 'ja!-gevoel' hebt.
)Liselot schreef:UnitedxWest schreef:Een motto op de muur vind ik ook mooi, alleen mijn motto op dit moment is: 'Er zijn ergere dingen op de wereld'. En dat is natuurlijk niet een leuke tekst voor aan de muur hahaha!![]()
'Love the life you live,
Life the live you love.'
En dat vind ik ook een hele mooie tekst, omdat het echt bij mij past!
Dan moet je wel zorgen dat je hem goed typt
2e zin moet zijn: Live the life you love

Polivy schreef:Wij hebben op de slaapkamer boven het bed 'Dream until your deams come true', in de woonkamer boven de bank 'Live every moment, Laugh every day, Love beyond words' en aan de binnenkant van de buitendeur staat: 'p.s. I love you', zodat je dat altijd leest als je de deur uit gaat.
Allemaal van eBay. Scheelt een hoop geld. Heb weleens op Nederlandse sites gekeken, maar echt idioot wat er voor gevraagd wordt.