Pakketbezorger onderweg, kan ik nog boodschappen doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Pakketbezorger onderweg, kan ik nog boodschappen doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 09:47

Ik verwacht vandaag een pakketje, die ik toch graag zou willen krijgen vandaag.
Nu zag ik vanochtend dat het pakketje tussen 14:00 en 16:00 bezorgd zou worden.
Prima, dan zou ik vanochtend mooi boodschappen etc kunnen doen en smiddags thuis blijven.

Nu krijg ik net een melding dat de pakketbezorger onderweg is, betekend dat dat hij nu mijn pakketje alvast in de auto heeft, maar hem pas vanmiddag bezorgd? Hoe betrouwbaar is de bezorgtijd die word aangegeven?
Ik heb weinig zin om de hele dag thuis te blijven, te wachten op dat pakketje. Maar ik wil ook niet het pakketje mislopen vandaag..

Autumnn

Re: Pakketbezorger onderweg, kan ik nog boodschappen doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:49

Anders hang je gewoon even een briefje op dat hij het bij de buren (of bij iemand anders in de straat die thuis zijn) af moet geven. Doen wij ook wel eens :)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 09:50

Lizzyy schreef:
Anders hang je gewoon even een briefje op dat hij het bij de buren (of bij iemand anders in de straat die thuis zijn) af moet geven. Doen wij ook wel eens :)

Had ik ook al aan gedacht, maar het pakketje moet getekend worden, dus dat gaat niet op denk ik.. -O-

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:51

Normaal komen ze tussen de tijd die staat aangegeven, hier tenminste wel. Dus ik zou gewoon boodschappen gaan doen, eventueel met een briefje op de deur.

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:52

Onze paketbezorger is altijd te laat, dus bij ons gaat het niet helemaal op. Maar het betekend gewoon dat het pakketje in zijm auto geladen is en hij met zijn route begonnen is. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze vroeger zijn. Ja misschien een kwartier, maar zeker nog niet nu.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:52

Ik heb altijd pakketje gehad op de tijd die aangegeven wordt.. vaak laden ze de pakketten 's ochtends al en is de bezorger dus inderdaad onderweg.. maar ligt jou huis op de middag route.

Ik heb ook een keer pakket gehad wat getekend moest worden, deze werd gewoon bij buren bezorgd.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:53

Het pakket ligt vanaf de ochtend in de auto maar zal pas tussen 14:00 en 16:00 geleverd worden.

Je kan dus rustig boodschappen doen ;)

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:55

Hier komen ze normaal gesproken ook wel in het tijdvak wat ze aangeven. Al was er van de week een bezorger ook voor een pakketje waar getekend voor moest worden, zie hem aankomen, wacht tot hij naar de deur loopt, maar loopt direct naar de postbus. Denk nee, gooit hij dat pakje nu in de brievenbus zonder handtekening, ik loop naar buiten, hij weer in zijn auto en weg. Zit er een briefje in de bus, dat het pakje helaas niet afgeleverd kon worden (zonder reden, geen tweede keer pakje aanbieden), kon ik het een dag later op halen op het postkantoor.. Stond er bij en ik keek er naar, was even perplex, haha, alsof het zoveel moeite is om even aan te bellen voor een handtekening.

Ik zou nog boodschappen doen. Mis je hem toch, hier hebben de bezorgers ook zo vaak zelf een handtekening gezet en staat het toch ergens in de tuin..

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 10:01

Oke bedankt voor de antwoorden! Dan ga ik nu mooi even op pad :D.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 10:05

Ik zat van de week op een tablet te wachten :D Dus vol spanning voor de deur :P
Pakket zou tussen 13:30 en 16:30 komen.
12:45 werd hij al bezorgd.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 10:57

De bezorger gaat haalt in de ochtend zijn lading op en rijdt dan geloof ik de hele dag rond met jouw pakketje, tot hij bij jouw deur is. Zodra hij jouw pakketje bij het distributiecentrum ophaalt, is hij dus onderweg. Geen zorgen en lekker boodschappies doen ;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:51

Ik verwachtte laatst ook een pakje. Zou tussen 2 en 4 geleverd worden. Om 6 uur stond de bezorger voor de deur...

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:56

Ik laat pakketjes altijd bij mijn ouders of 'oma' leveren. Die wonen boven mijn ouders en ken ik alleen als opa en oma. Die zijn nagenoeg altijd thuis. Zij verwachten vandaag ook weer een groot pakket voor mij. Kan ik het mooi na mijn werk ophalen. Bezorgen op het werk mag hier ook, maar dan zal je altijd zien dat de bezorger er is als wij allemaal weg zijn.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 13:13

LovingTweety schreef:
Ik laat pakketjes altijd bij mijn ouders of 'oma' leveren. Die wonen boven mijn ouders en ken ik alleen als opa en oma. Die zijn nagenoeg altijd thuis. Zij verwachten vandaag ook weer een groot pakket voor mij. Kan ik het mooi na mijn werk ophalen. Bezorgen op het werk mag hier ook, maar dan zal je altijd zien dat de bezorger er is als wij allemaal weg zijn.

Doe ik ook vaak, dan laat ik het pakketje altijd afleveren op het kantoor van mijn vriend.
Maar dit keer is het een verrassing voor hem, dus is het juist niet de bedoeling dat hij het pakketje krijgt :).

Maar het is allemaal goed gegaan, nog geen briefje van de postbode door de deur.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 13:59

Haha, nee dan is het niet handig. Vriendlief is al helemaal nooit thuis, dus dat is wat lastiger. Gelukkig werk ik fulltime maar als het pakket na werktijd binnen komt bij de beveiliging beland het altijd op de vreemdste plekken, als het al niet helemaal verdwijnt.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 14:24

Oh men hier komt de pakketbezorger altijd rond 17:00. Maar soms ook rond 10:00 uur al.
Kreeg ik een mailtje "uw pakket komt tussen 8:30 en 21:30"
Nogal ruim dus... Vriend 's ochtends opwacht gezet, ikzelf 's middags.
Hij kwam om 18:30.

Vond ik eigenlijk wel een beetje vervelend, zo'n ruime tijd...
Bezorgen op werk kan ik niet helaas.