Zo eens in de anderhalf jaar ofzo heb ik gedonder met de computer en kan ik de hele boel om 1 of andere reden weer opnieuw gaan installeren
Ik heb nu ruim een jaar geleden weer een nieuwe laptop gekocht, een Lenovo deze keer, superfijn dingetje

Maar nu kreeg ik afgelopen woensdag ineens een Windows-foutmelding waaruit bleek dat het helemaal mis was met de C schijf...
Nu heb ik expres 2 jaar on-site next-business-day garantie bijgekocht met het idee dat er dan iemand thuis problemen zou komen fixen, maar nu ik een probleem heb blijkt dit er weer buiten te vallen
Ze zouden me een nieuwe harde schijf toesturen (levertijd 1 dag) met handleiding, en recovery DVD's (levertijd 3 dagen) want ik moet dit blijkbaar zelf oplossen
Ik heb zaterdag een losse harde schijf ontvangen zonder ook maar iets van info erbij.
Net die oude eruit gepeuterd en de nieuwe erin gedaan, geen idee wat ik verder ermee moet dus heb de laptop maar aangezet om te kijken wat er zou gaan gebeuren.
Nu krijg ik dus een Boot Menu. Zal wel zijn omdat er niks van Windows op staat nu omdat het een gloednieuwe harde schijf is.
Maar wat moet ik nu verder doen dan

Wachten op die Recovery DVD's?
Maar hoe-wat-waar-wanneer gebruik ik die dan...hoe pak je zoiets aan

Kwam die schijf toevallig uit Venlo?