Het begon met dit topic eigenlijk en dit zinnetje wat heel erg op mij van toepassing is:
''Nobody can go back and start a new beginning but anybody can start today and make a new ending.''
En daar begin ik mee.. vandaag. Na een jaar waar ik meer huilde dan lachte, waar ik alles achter elkaar over mij heen heb gekregen..
Het jaar wat nog niet eens geëindigd. Begin ik aan mijn nieuwe ik. Jarenlang heb ik mijzelf verschuilen, aanpassen aan andere mensen aan hoe hun zij graag mensen zagen. Was ik dit? Nee. Ik speelde een rol. Veel mensen weten dit weliswaar niet.. Maar als je jezelf niet kent? Hoe kun je het dan uitleggen?
En dit is geen negatief topic, zeker niet. Langzamerhand begin ik mijzelf steeds beter te verzorgen. Ik ga niet meer onverzorgd mijn huis uit en het interesseert me meer. Ik krijg een eigen mening en alleen maar omdat mijn relatie van 4 jaar is gestrand een jaar geleden. Ik ga gewoon regelmatig naar de tandarts en ik verzorg het goed.
Ik begin langzaam weer van het leven te houden en ondanks alles dat tegen me is geweest afgelopen half jaar. Heb ik ook veel geleerd. Ik ben er nog langerna niet, Ik ben nog lang niet beter. maar dit is weer een begin. En ik zie weer licht aan het einde van de tunnel
Ik hoop dit gevoel nog een hele tijd vast te houden. Maar ik zie dit weer als iets goeds 
Dus.. ''I start today. Hello new me!''