HSP/indigo kind

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

HSP/indigo kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 15:29

Ik heb er lang over nagedacht of ik hier op bokt wel een topic hierover moest openen, maar ik doe het toch maar.

Al sinds de basisschool voel ik dat ik 'anders' ben. Ik was altijd het buitenbeentje, kon niet meekomen met de groep, ik was verlegen en zei liever niets dan wel, werkte het liefst in mijn eentje en trok me altijd terug.
Ik kan niet goed tegen drukte, ik kan niet in de stad/supermarkt lopen zonder helemaal gefrustreerd te raken. Op verjaardagen zit ik het liefst stil in een hoekje en je hoort mij de hele avond niet.
Ik heb het gevoel dat mensen mij niet begrijpen en ik kan moeilijk contact maken met (vreemde) mensen.
Als ik in de klas zit of met vriendinnen ben, voel ik mij soms net een bejaarde. Ik kan soms wijsheden uitkramen waar ik zelf van sta te kijken.

Nu ben ik een paar jaar geleden in contact gekomen met paranormaal iemand, hij vertelde mij dat ik een oude ziel ben. Hij heeft mij het 1 en ander daar over verteld, wat een oude ziel is en wat het inhoud enzo. Nou goed, dan wist ik dat. Maar wat moest ik er mee?

Nu begint dit bij mij steeds meer op te spelen. Ik heb ook een aantal testen gedaan via internet, en daar kwam ook uit dat ik een hsp ben en een indigo kind. Bijna alle kenmerken die in die tests stonden waren op mij van toepassing.

Ik merk in het dagelijks leven dat ik er steeds meer last van krijg. Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven, maar ik begin me steeds meer anders te voelen. Ik heb weinig vriendinnen, kan sociaal echt heel slecht contact leggen waardoor mensen mij snel als saai, verlegen en oninteressant beschrijven. Maar het grootste waar ik nu toch mee zit is wat doe ik hier? Waar ga ik heen, wat is mijn doel hier op aarde? Ik merk de laatste tijd dat ik nergens meer voldoening uit haal, dat ik niets meer leuk vind om te doen. Ik ben opzoek naar 'iets' maar ik weet niet wat. En door dat 'iets' word ik heel rusteloos. Ik wil de ene dag dit, de andere dag dat. Maar ik begin nergens aan omdat ik twijfel of dit me wel naar dat 'iets' brengt.

Zijn er bokkers die zichzelf hierin herkennen? Wat heeft jullie geholpen om die onrust weg te nemen? Om dat 'iets' te vinden?

Respect als je het allemaal gelezen hebt. En sorry voor mijn misschien vage verhaal, ik vind het heel moeilijk om dit allemaal uit te leggen.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 15:47

Anoniem

Re: HSP/indigo kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:24

Oke, die had ik nog niet gevonden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:46

Hier ook eentje. Alleen hierdoor is bij mij add vast gesteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:54

Omdat er nog een recent topic open staat met een identiek onderwerp plaats ik hier een slotje.