Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eddy_Rocks schreef:http://www.qpress.nl
Unieke formule waardoor je bovenaan staat in Google. Het design wordt helemaal naar jouw idee aangepast en up to date gehouden. Je kunt zelf wijzigingen aanbrengen via bijvoorbeeld de app, zodat je altijd dingen kunt plaatsen. Je hoeft er zelf gewoon geen verstand van te hebben, wat erg fijn is.
Ier schreef:Eddy_Rocks schreef:Jawel hoor, dat kan worden gegarandeerd
Oh, is dat nieuw tegenwoordig?
Kun je dat onderbouwen?

chelle_dora schreef:Ben ik ook benieuwd naar
En wat ik me dus ook afvraag, als je 20 sites hebt met hetzelfde onderwerp/zelfde inhoud.. Hoe wordt dan bepaald wie er bovenaan komt, of ben ik dan een tikje te bijdehand
Eddy_Rocks schreef:Jawel hoor, dat kan worden gegarandeerd
chelle_dora schreef:Ier schreef:Eddy_Rocks schreef:Jawel hoor, dat kan worden gegarandeerd
Oh, is dat nieuw tegenwoordig?
Kun je dat onderbouwen?
Ben ik ook benieuwd naar
En wat ik me dus ook afvraag, als je 20 sites hebt met hetzelfde onderwerp/zelfde inhoud.. Hoe wordt dan bepaald wie er bovenaan komt, of ben ik dan een tikje te bijdehand
Eddy_Rocks schreef:chelle_dora schreef:
Ben ik ook benieuwd naar
Dit bedrijf heeft connecties bij Google en daardoor een voorsprong.
FlyAway schreef:Eddy_Rocks schreef:
Dit bedrijf heeft connecties bij Google en daardoor een voorsprong.
[/quote]chelle_dora schreef:FlyAway schreef:
Degene die daar het meeste voor over heeft staat bovenaan bij Google. Punt. Wie anders beweert kent google niet zo goed als hij/zij denkt
Dat dacht ik dus ook. Nu kom ik er net pas bij kijken vanwege het bedrijf van m'n vriend, maar met Adwords/Adsense betaal je toch per klik en kan je toch zelf instellen hoeveel je wil betalen? Dus dan lijkt het mij toch dat hoe meer jij betaalt hoe hoger je komt en niet door de connecties met google?
Waarom zouden bedrijven anders zoveel investeren in marketing via google?
Correct me if I'm wrong hoor, kom er net pas bij kijken en alle stukjes kennis zijn meegenomen. Maar volgens mij heeft het idd weinig te maken met de 'connecties' van het bedrijf met google.
Qpress schreef:Alle programmatuur, design en zoekmachinekennis is gelijk aan de standaard van Web2Concepts / Candida ad Astra B.V. Het verschil met QPress is dat de leden uit het team van Web2Concepts die QPress-websites bouwen, jarenlange kennis hebben met MKB zoektermen binnen Google, Bing, Yahoo en sociale media. Daarmee maken zij QPress-websites in staat binnen die zoekmachines en sociale media bovengemiddeld te presteren, hetgeen een hogere conversie en daarmee meer omzet oplevert.