Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leorah schreef:Ik lees mee, wij gaan volgend jaar ook trouwen en ik kan hier ook wel wat info uithalenWanneer is jullie dag TS?
_Nelleke_ schreef:Wat ik zelf nogal storend vond, ben eens bij een bruiloft geweest, voor veel van de gasten niet echt om de hoek, we waren uitgenodigd voor de ceremonie (rond lunchtijd) en voor het feest (in de avond). In de tussentijd zijn we dus weggestuurd. Vond ik echt heel ongastvrij en ik snap ook niet dat dit maar bij bruiloften 'hoort'.
Sammie schreef:_Nelleke_ schreef:Wat ik zelf nogal storend vond, ben eens bij een bruiloft geweest, voor veel van de gasten niet echt om de hoek, we waren uitgenodigd voor de ceremonie (rond lunchtijd) en voor het feest (in de avond). In de tussentijd zijn we dus weggestuurd. Vond ik echt heel ongastvrij en ik snap ook niet dat dit maar bij bruiloften 'hoort'.
Heb je het kaartje niet verkeerd begrepen? Meestal krijg je een uitnodiging voor de avond (feest/receptie) en daar zit ook een trouwkaart bij met het tijdstip waarop er getrouwd wordt. Overdag is de eigen keuze om ook in het gemeentehuis op te draven (die trouwkaart is dus standaard, waar je op moet letten is wat er bij zit). Maar eigenlijk gaat die uitnodiging enkel voor de avond. Andere (dag)gasten krijgen een uitnodiging voor de hele dag en dat is idd voor gemeentehuis, receptie/feest.