rare gast ramt vrouw in alpenglijbaan..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

rare gast ramt vrouw in alpenglijbaan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 22:39

dat er dit soort lui bestaan, ik mag hopen dat hij nog is opgepakt of het park is uitgezet.

http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Agr ... mz4kbf0fm4

Wat een vage gast! er zitten een heleboel karretjes weer voor die vrouw.. ze kan niet eens harder..

halverwege hangt ze zelfs volgens mij slap.. bijna uit het karratje.. en zit die gast te mopperen dat ze er toch niet zo goed uitziet.. (logisch als je continu word geramd )

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:43

wat een maf zeg.... :(:)

L_iek

Re: rare gast ramt vrouw in alpenglijbaan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:44

Wow, op een gegeven moment ziet die vrouw er niet best uit, tegen het einde van het filmpje. Ben benieuwd hoe het eigenlijk afloopt , maar het filmpje ging niet verder.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 22:47

L_iek schreef:
Wow, op een gegeven moment ziet die vrouw er niet best uit, tegen het einde van het filmpje. Ben benieuwd hoe het eigenlijk afloopt , maar het filmpje ging niet verder.

ik ook, maar google leverd nog niks op.

en ik was benieuwd na reactie's,.. kijk dat die geiriteerd is voor eventjes kan best.. maar dan hoef je nog niet te gaan rammen/schelden dat slaat nergens op.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 20:03

Jeetje :oo Dat ziet er ook gewoon niet goed uit met die vrouw die hang helemaal naar de zijkant.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 21:42

Omg, ik kreeg al pijn in me rug als ik er naar kijk. En toen zag ik die vrouw die half uit het karretje hing 0.o!! Ben eig wel benieuwd hoe het met haar is afgelopen!!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 10:24

Zo, die heeft een vette whiplash nu, moet wel, jez*s wat een idioot!!

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 10:54

Wat een idioot zeg.. en wat ik helemaal niet snap, is dat hij nog is gaan filmen. . :r
Hopelijk heeft het meisje niks.. anders dikke schadevergoeding indienen!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 11:02

wat een idioot.. echt niet normaal. en dan ook nog op internet zetten innd.
ze kan wel blijvend letsel overhouden man.. ik hoop dat ie gepakt is op het einde

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 15:45

*oh sh*it, she doen't look so good..*

No oliebol sherlock, als je net met een kleregang op dr in bent gereden.. afschieten die lui..

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:57

Die is gek _-:(

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:51

Hier is het hele filmpje.

Huilt ze nu aan het einde of hoor ik dat nu verkeerd?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 23:01

gelukkig loopt ze weg, ik dacht dat die wel op een brancard zou worden afgevoerd..

hij is nu wel herkenbaar in beeld, voor als er aangifte word gedaan.

merelj93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 23:25

Christiene schreef:
gelukkig loopt ze weg, ik dacht dat die wel op een brancard zou worden afgevoerd..

Maar waarom zeggen die mensen die voor haar in de karretjes zaten er niks van dan? Die zagen dat toch ook en dan kunnen ze het tegende beveiliging daar zeggen?

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 23:41

had die man meteen aangesproken als ik diegene voor haar was, die hebben het toch ook meegekregen etc..

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 23:41

ik hoop echt dat er aangifte gedaan is en dan man flink bestrafd!

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 08:44

Op Youtube geeft iemand de volgende reactie waar ik het ook wel mee eens ben....
Citaat:
I don't think you people understand.In Alpine Coasters, one is supposed to experience speed down a mountain.The actual fiets is the guy in front of the girl who was breaking and forcing her to break. The cameraman had to stop his ride many times for those fiets because they were breaking. Then the speed got too fast, perhaps he could have hit on the breaks harder, but ultimately, the actual dangerous people are those idiot breaking so often although this ride is supposed to be a speed ride.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 08:55

Ik had hem geslagen sorry geweld is geen oplossing maar ooh wat jeuken mijn handen.
Je kan toch respect hebben voor de mensen die voor je rijden en hoef je niet zo te doen.
Je ziet duidelijk dat zij niet harder kan dus kan er in feite niks aan doen.
Het is gewoon een kinderachtig ventje en blergh wat walg ik van zulke mensen.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 10:56

Arrabel schreef:
Op Youtube geeft iemand de volgende reactie waar ik het ook wel mee eens ben....
Citaat:
I don't think you people understand.In Alpine Coasters, one is supposed to experience speed down a mountain.The actual fiets is the guy in front of the girl who was breaking and forcing her to break. The cameraman had to stop his ride many times for those fiets because they were breaking. Then the speed got too fast, perhaps he could have hit on the breaks harder, but ultimately, the actual dangerous people are those idiot breaking so often although this ride is supposed to be a speed ride.

Vind ik nog steeds geen reden om die vrouw een whiplash te bezorgen. Als zij op tijd af kan remmen, kan hij dat ook.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 12:57

Hij scheld toch ook echt iets van stomme vrouw maar dan scheldvariant voor vrouw. En loopt te tieren om niks..

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 12:58

merelj93 schreef:
Christiene schreef:

Maar waarom zeggen die mensen die voor haar in de karretjes zaten er niks van dan? Die zagen dat toch ook en dan kunnen ze het tegende beveiliging daar zeggen?

Ik bedoel dat ze nog kan weglopen, ik snap ook niet dat niemand idd em aanspreekt op zijn gedrag.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 19:31

Die had ik bij aankomst geraakt waar ik hem had kunnen raken. :=

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:07

xRaisin"
[quote="Arrabel schreef:
Citaat:

Vind ik nog steeds geen reden om die vrouw een whiplash te bezorgen. Als zij op tijd af kan remmen, kan hij dat ook.[/quote]

Inderdaad geen reden om er zo hard op in te knallen. Maar uit ervaring weet ik dat optijd remmen niet altijd mogelijk is. Heb het zelf gehad in een rodelbaan. Scherpe bocht en daar stond mijn voorganger ineens stil. Door de hoek heb ik die persoon niet kunnen zien en ben er toen ook vol op ingeknalt.(ik was klein genoeg toen om half liggend in dat karretje te passen, dan ging je nog harder en dat was juist het leuke eraan).

Mensen die niet van snelheid houden moeten niet in zo'n attractie gaan. Want juist dat onnodig remmen veroorzaakt dus de meeste botsingen.

Nogmaals, ik keur niet goed dat hij zo loopt te vloeken en te tieren. Maar ergens begrijp ik zijn frustratie dus wel.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 19:25

miss_lizje schreef:
Mensen die niet van snelheid houden moeten niet in zo'n attractie gaan. Want juist dat onnodig remmen veroorzaakt dus de meeste botsingen.

Nogmaals, ik keur niet goed dat hij zo loopt te vloeken en te tieren. Maar ergens begrijp ik zijn frustratie dus wel.

Zoals ik het zie doet zij hetzelfde als hem. Ruimte creëren tussen haar en haar voorganger. En als ik zo zijn reacties bekijk gaat hij expres tegen haar aan.
Als zij uiteindelijk afstapt huilt ze ook en word ze opgevangen door haar ouders vermoed ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 19:31

Jezus wat een idioot.. :(:)