hahaha duitsland verloren met 6-1 tegen Engeland!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 11:09

Hahahaha vinnet wel grappig, had op teletekst gekeken en zach daar staan: Duitsland* 1 - 6 Engeland.

* Ergste vernedering voor Duitsland sinds ze met 6-0 verloren hadden tegen Oostenrijk in 1936

<LOLOLOLOLOL>

Solly maar vonnet zo grappig, mn "stief"vader WAS een duitser en die zit ons altijd te pesten als nederland verloren heeft en duitsland gewonnen had, en nu dachten mn moeder en ik; als Duitsland nu wint gaat hij NOG VEEEEEEL erger pesten omdat Nederland "niet eens" in het WK kan en Duitsland wel, daarom vonnik dit wel komisch Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Gr. een melige PG *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: paardengek!!! op 2001-09-02 12:22 ]</font>

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 11:20

Hihi, doet me ook denken aan die wedstrijd Nederland tegen Joegoslavie. Zelfde uitslag alleen had NL gewonnen *LOL* Extreme duivel

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 11:47

ik vond Ierland Nl ook errug grappig gister...
Bral die bral van te voren: we are sooooo good, braldiebral, end an zo heerlijk NIET naar t wk....
Wie t hardste bralt gaat t hardste op z'n bek! Tong uitsteken

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 11:48

Jah hahaha mijn vader vond het ook zo leuk. Ze hadden ook gezegd vannehh "Jah, we hebben nog nooit van Ierland verloren dusse.." *LOL* En dan verliezen ze en kunnen ze niet eens naar t WK Haha!