Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dark_moon schreef:Goh, wel heel erg van toepassing op mij. Maar dan vanuit de hoek dat we na een soort van relatie te hebben gehad uit elkaar zijn gegaan met ruzie. Ook omdat ik vanaf het begin van die relatie veel zorgen had die nu eindelijk lijken op te lossen en ik goed in mijn vel kom te zitten. Eindelijk, ben daar zo blij mee. Eindelijk rust in mijn koppie maar dat terzijde. Ik kan er nog steeds slecht tegen dat we met ruzie uit elkaar zijn gegaan. Wat ik eraan doe? Tja, lastig als ik dat eens wist. Weet nog steeds niet goed of ik hem moet vergeten of toch op de een of andere manier het moet goed proberen te krijgen. Kan hem niet ongelijk geven dat hij het niet zag zitten maar aan de andere kant heb ik vaker aangegeven zorgen en dingen te hebben en kon hij dat niet voor 100% handelen.
Dus tips zijn welkom, wat mis ik hem na 4 weken nog ontzettend. Nooit eerder gehad.. Laatst ook wel wat aparts meegemaakt. Wil ik bij een benzinepomp een fles cola pakken, pak ik zonder het te weten een fles met zijn naam erop. UIT DE 100 flesjes ofzo die er stonden, ongelooflijk..
dark_moon schreef:ik heb ook het gevoel dat ik hem nog eens moet opzoeken. Als ik het maar om te zorgen dat we
als vrienden uit elkaar kunnen. Stel dat hem wat overkomt en ik heb het niet gedaan om het goed te maken ga ik daar heel erg mee zitten. dat weet ik zeker. Stel dat hij inmiddels een andere vriendin heeft is dat ff slikken maar ik hoop dat we in ieder geval als vrienden uit elkaar kunnen..