Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sharoontje schreef:Die klachten had ik niet toen ik hem in gebruik had. Nu heb ik hem simpelweg 1 dag gebruikt, maar toen ze hem testte en bekeek zei zealleen dat het toestel haar beviel en dat hij het prima deed. Vanavond kwam ze pas met een bericht dat het toestel niet goed werkte en hij haar niet beviel, maar daar kan ik toch niks aan doen?
)

maar zoals de andere zeiden, tis geen winkel waar je dingen terug kan ruilen ofzo Tabaluga12 schreef:Ik zou 'm terugnemen. Zo zou ik niet bekend willen staan. En wellicht had jij er ook achter gekomen dat er mankementen waren als je 'm langer gehouden had.
Tabaluga12 schreef:Ik zou 'm terugnemen. Zo zou ik niet bekend willen staan. En wellicht had jij er ook achter gekomen dat er mankementen waren als je 'm langer gehouden had.
Heb net even het gesprek terug gelezen (begon zelfs te twijfelen aan mezelf) en toen vroeg ze ook wat het verschil was. Ze wist het dus dat het een neppe versie van het orginele toestel was en dit heb ik haar ook nog een keer gezegd toen ik bij haar was. Ze vertelde gisteren avond dus dat het haar niet erom ging dat het een clone was, maar dat het troep was, want het toestel deed het niet.