Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Choiix schreef:Als jij een Vu+ Duo gekocht hebt wil je zeer waarschijnlijk gebruik maken van een cardsharing abbo. Dat is illegaal en mag op Bokt derhalve ook niet besproken worden.
Overigens, als je al geen internet kan krijgen op dat ding vrees ik dat je de benodigde clines ook niet ingesteld krijgt
Choiix schreef:Er is werkelijk NIEMAND die een Vu+/Dreambox/Openbox/Satbox/Rebox/etc koopt zonder van cardsharing (intern of extern) gebruik gaat maken. Daar zijn die dingen veel te duur voor.
JSeine schreef:Zodra we de usb in de pc stoppen maakt hij wel verbinding, maar zodra je hem in dat kastje (router?) stopt, brand hij niet...

droomy schreef:Choiix schreef:Er is werkelijk NIEMAND die een Vu+/Dreambox/Openbox/Satbox/Rebox/etc koopt zonder van cardsharing (intern of extern) gebruik gaat maken. Daar zijn die dingen veel te duur voor.
Ok, ik heb hier iig al een hoop van geleerd, dank voor je verheldering Choiix![]()
Maar ik denk niet dat TS haar vraag hier eigenlijk mee beantwoord is, ze vraagt nl. hoe het kan dat ...JSeine schreef:Zodra we de usb in de pc stoppen maakt hij wel verbinding, maar zodra je hem in dat kastje (router?) stopt, brand hij niet...
TS, heb je hem met een netwerkkabel (UTP kabel) aangesloten op je router? Deze kabel bedoel ik:
[ Afbeelding ]
Heb je al in de instellingen van je Vu+ gekeken of alles goed staat?

Choiix schreef:Als jij een Vu+ Duo gekocht hebt wil je zeer waarschijnlijk gebruik maken van een cardsharing abbo. Dat is illegaal en mag op Bokt derhalve ook niet besproken worden.
Overigens, als je al geen internet kan krijgen op dat ding vrees ik dat je de benodigde clines ook niet ingesteld krijgt
Choiix schreef:Ik heb het al vaker gezegd hier, en ik blijf het zeggen. Als je niet weet waar je over praat, praat dan gewoon niet...
), maar interactieve televisie is bij Canal Digitaal / TV Vlaanderen al niet mogelijk. Sky UK heeft stappen in de goede richting gezet en daar heb je inderdaad een internet verbinding voor nodig, maar de enige functionaliteit bij de VU+ Duo voor de netwerk aansluiting is het illegaal cardsharen en opnames downloaden naar je PC, maar die laatste functionaliteit wordt eigenlijk amper gebruikt.
) "paraplu deling" server. (Vertaal deze woorden eens naar het Engels en google eens, dan zie je wat ik bedoel, ik ga er hier niet direct naar verwijzen omdat ik me dan gewoon op grijs gebied bevind).