Ik las net een verhaaltje in een evangelisch maandblad over de liefde van Jezus. Dat Hij degene is die je door en door kent, voor je is gestorven en ga zo maar door. Ook dat Hij je je zonden vergeeft, waaronder stelen, vloeken, vreemdgaan, spelen met het occulte. Kan ik me helemaal in vinden..
maar nu stond er ook homoseksualiteit in het rijtje, en daarvan gingen mijn nekharen overeind staan.Homoseksualiteit een zonde?!
Nu ben ik zelf hetero dus daar heeft het niets mee te maken. Maar ik ben van mening dat homoseksualiteit geen keuze is die je maakt en dus geen zonde mag/kan zijn. Kan hier best boos om worden. Als wij gemaakt zijn door God, heeft Hij deze die op hetzelfde geslacht vallen toch ook zo gemaakt, en hoort Hij ook van deze mensen te houden? Dan kan homoseksualiteit toch nooit een zonde zijn? Dan zou je (even heel cru gezegd) naar de hel gaan omdat je op iemand van hetzelfde geslacht valt. Moet iemand dan maar zijn/haar leven lang ongelukkig zijn omdat het van de bijbel niet mag? Ik snap het niet.
Iemand die me hier meer over kan vertellen?
wind je er maar niet over op want het is niet eens waar wat je zegt 

God zij gedankt!
) ziet men het wel als zonde.