Astaloca schreef:bron: Droominfo
''Een droom over een auto-ongeluk symboliseert je emotionele status. Je zou diepgewortelde angsten kunnen herbergen. Deze droom waarschuwt je om het wat langzamer aan te doen voordat je tegen problemen aan botst. De koers die je voor jezelf hebt uitgestippeld zou je moeten herzien: het is beter om een nieuwe weg te kiezen''
Ik droomde vannacht toevallig dat ik een auto-ongeluk had, dat mn arm vlak onder de elleboog bijna eraf was maar vanzelf weer was geheeld soort van. Bleek dat ik weer eens met mn arm onder mn kussen had geslapen en hij tot de elleboog gevoelloos was 
Ik denk dat dromen vaak wel verwerking kunnen zijn van dingen die je meemaakt oid, maar dat dromen je waarschuwen voor dingen of dat je er dingen uit kan afleiden die je zou moeten doen (zoals een nieuwe weg kiezen) vind ik persoonlijk nooit zo waarschijnlijk.
Ik studeer psychologie en wat ik over dromen heb geleerd, is dat het of verwerking is van je dag(en), of dat het je hersenen zijn die van de 'random' hersengolven 's nachts een logisch verhaal proberen te maken. Dus dat het betekenis kan hebben, geloof ik wel, maar wát is denk ik heel breed, en ontzettend persoonlijk dus moeilijk uit boeken oid te halen
Wel altijd interessant!