Huawei ascend P6, te heet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Huawei ascend P6, te heet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 09:16

Hallo,

Omdat ik naast de iphone 4 ook me oog heb laten vallen op het mooie toestel van Huawei, wilde ik toch nog even een belangrijke vraag stellen.
In eerste instantie leek Huawei P6 voor mij een prachtig en super tof toestel. 8 megapixel achter, 5 megapixel voor. Helemaal super, ook de applicaties waren prima.
Dus ik ben gaan kijken bij de reviews en daar kom ik overal tegen, dat de telefoon ongelofelijk snel warm wordt. Niet een beetje warm, maar alamerend warm. En daar maak ik me wel een beetje zorgen over. Zou dit echt een probleem worden? En wanneer is dat vooral, ook al tijdens het internetten bijvoorbeeld? En moet ik daarom dan toch niet gewoon de iphone 4 doen?

Nu hoop ik, dat ik hier misschien iemand tref, die deze mobiel al heeft. Ondanks dat de kans misschien niet heel groot is, omdat het nog vrij onbekend is. Maar mocht er iemand zijn, die deze telefoon heeft. Zou ik het heel fijn vinden. Want de telefoon was op alle gebieden voor mij geslaagd. Alleen die warmte baarde mij zorgen.

Groetjes!

BartVB
Eigenaar

Re: Huawei ascend P6, te heet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 10:06

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 18:18

Wij hebben 'm als demo op de afdeling gehad, ik vond 't een topding. :))
Snel, lekker dun, veel geheugen.
Bij ons werd 'ie helemaal niet warm en is 'ie toch wel twee uur nonstop gebruikt.

Ik krijg overigens vanuit onze klanten ook niet de feedback dat 'ie zo warm zou worden oid.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-13 19:24

Saskiaatje schreef:
Wij hebben 'm als demo op de afdeling gehad, ik vond 't een topding. :))
Snel, lekker dun, veel geheugen.
Bij ons werd 'ie helemaal niet warm en is 'ie toch wel twee uur nonstop gebruikt.

Ik krijg overigens vanuit onze klanten ook niet de feedback dat 'ie zo warm zou worden oid.

oke bedankt! want ik was gister in de winkel en het is wel een machtig mooi ding. vandaar dat mijn oog er opviel en ik kan er een goed abonnement bij krijgen. dus met jou reactie ben ik heel erg blij. al moet ik er ook bijzeggen, dat ze mij echt hoe dan ook ervan af wilde houden. toen ik ernaar vroeg wat het verschil was tussen de iphone 4 en deze, zei de 1 eerst van: nou je hebt twee ontzettend mooie toestellen uitgekozen. en vervolgens zegt de andere, nee dat was niet zo want de touch werkt niet goed en toen zei de ander; oja, nee dat is waar.

terwijl ik de touch juist heel prettig vond! heel gevoelig, en je zou het zelfs met handschoenen kunnen bedienen. alleen me zusje is wat wantrouwig, omdat ze het merk gewoon niet kent.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 19:28

Huawei is een groot bedrijf, maakt mobiele telefoons, routers, modems, tablets. Maar Huawei richt zich nog niet zo heel lang op de Nederlandse markt, vandaar hier relatief onbekend. :) Producten zijn echter wel vaak zeer degelijk!

Punt is.. Wanneer jij twijfelt tussen een Huawei en een iPhone, meerendeel van de mensen direct iPhone zullen gaan roepen. Want ja, het is een iPhone, en iPhone's zijn beter, sneller, mooier, lichter, enz. dan welke andere telefoon dan ook. Maar dat is pure peer pressure. Kwalitatief gezien zijn namelijk een heleboel telefoons net zo goed. En als de Huawei jou aantrekt, zou ik het gewoon doen. En ik ben zelf een Apple-liefhebber en heb zelf ook een iPhone, dus ben geen basher ofzo. :') Ik hou gewoon niet van die groepsdruk. Ik heb namelijk ook nog een Blackberry. :Y)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-13 22:50

Saskiaatje schreef:
Huawei is een groot bedrijf, maakt mobiele telefoons, routers, modems, tablets. Maar Huawei richt zich nog niet zo heel lang op de Nederlandse markt, vandaar hier relatief onbekend. :) Producten zijn echter wel vaak zeer degelijk!

Punt is.. Wanneer jij twijfelt tussen een Huawei en een iPhone, meerendeel van de mensen direct iPhone zullen gaan roepen. Want ja, het is een iPhone, en iPhone's zijn beter, sneller, mooier, lichter, enz. dan welke andere telefoon dan ook. Maar dat is pure peer pressure. Kwalitatief gezien zijn namelijk een heleboel telefoons net zo goed. En als de Huawei jou aantrekt, zou ik het gewoon doen. En ik ben zelf een Apple-liefhebber en heb zelf ook een iPhone, dus ben geen basher ofzo. :') Ik hou gewoon niet van die groepsdruk. Ik heb namelijk ook nog een Blackberry. :Y)

haha ja, ik hou er ook niet van alleen is het vaak ook weer dat ik er niet tegen kan. als ik iets in me hoofd heb, bijvoorbeeld die huawei en me zusje zei laatst dat ze het niet zo goed wist daarmee, legde ik het meteen naast me neer haha. ach 1 september maak ik me keus en misschien is 1 van beide telefoons opeens heel sterk geprijst dat ik denk van die doe ik. het is gewoon ik zoek een mobiel die helemaal anders is dan mijn lg of samsung ace. maar goed dat zijn ze allebei wel.