Omdat ik geslaagd ben krijg ik van mijn opa en oma een nieuwe laptop, vooral bedoelt voor mijn studie. Dus ik ben nu een beetje aan het rondkijken op internet naar laptops, maar het begint me een beetje te duizelen, zoveel verschillende laptops als er zijn
Aangezien hier nu ook wat tweakers zitten (en ook vast een boel technische bokkers) vraag ik het hier ook maar even! Ik heb nu een Packard Bell Easynote LS11-HR-002, met een AMD Radeon HD 6470M 1GB videokaart erin zitten. Op zich een prima laptop, maar als fanatiek Sims 3-speler vind ik hem niet goed genoeg als ik het spel met hogere settings speel. Nu heb ik de ballen verstand van videokaarten, dus ik heb geen idee wat betere videokaarten zijn en ook nog niet te duur (gezien mijn opa en oma het betalen durf ik het niet aan om een gamelaptop van minstens 900 euro aan ze te vragen zeg maar
) Toen ik mijn huidige laptop kocht heb ik ook advies gevraagd bij de mediamarkt welke goed de sims 3 kon draaien, en toen kreeg ik dus deze laptop aangeraden, maar die vind ik nog net niet goed genoeg..Iemand hier die me een laptop aan kan raden?
Groetjes Esmée.
Maar je moest ook kijken naar nog iets... (werkgeheugen dacht ik?)
(althans, 2 weken terug, neem aan nu nog steeds...)
(maar gelukkig speel ik het bijna nooit omdat ze toch dood gaan bij mij
).
)