Ik heb hulp nodig en baal nu dat ik alleen woon
Ik moet mijn meterstanden weer doorgeven bij Essent voor mijn eerste jaarafrekening. Had ze al eerder gebeld maar ze gaven aan dat elke meter anders is dus bij onduidelijkheid bij opname dat ik degene van de meterkast zelf moet bellen. Ik vind het zo ingewikkeld. Krijg zoveel verschillende getallen te zien bij mijn meterstanden en bij het invoeren voor mijn jaarafrekening geeft de meter aan dat het anders is als verwacht bij Elektriciteit I en II dus of mijn verbruik gewoon laag is of ik iets verkeerd heb gedaan in het begin van het jaar..
Als ik terug kijk op de gegevens van de woningbouw toen ik hier in september in kwam die ze in hebben gevuld is alleen elektra 1 : 16583 en gas 49534 ingevuld.
Ik ga er dus vanuit dat 18046 KWH t2 dus eigenlijk Elektriciteit I is.
Ik denk zelf dat 7727 Elektriciteit II is omdat dat het eerstvolgende getal is wat er komt te staan.
Maar wat betekend dan 10319 T2 met T2 eronder?
De gegevens als ik op het witte knopje duw:
18046 KWH T2 (in het klein eronder)
7727(T1 erachter en T2 in het klein eronder)
10319KWH (T2 erachter en T2 in het klein eronder)
Gasmeter is: 50340,829
Sorry als jullie het een domme vraag vinden, maar ik betaal echt al gigantisch veel (190,- p.m. terwijl gemiddeld er schijnbaar rond de 120,- in onze flat betaald word). En ben bang dat als ik het niet goed doe het dus hetzelfde blijft of zelfs nog meer word...