Na er even over nagedacht te hebben omdat t toch openbaar is, toch maar besloten om een topic aan te maken met de hoop dat jullie me wellicht kunnen helpen als objectieve buitenstaanders haha
Het is een topic uiteraard over mannen…
Zucht. Ik noem hem even A.
A en ik hebben elkaar ontmoet op 5 mei tijdens een bevrijdingsfeest. A was een kennis van een vriendin van mij en het was een gezellige avond. Ik vond A op zich wel een leuke jongen qua uiterlijk en qua doen en laten maar niet meer dan dat. Gewoon gezellig.
Een paar weken daarna kwam ik hem weer tegen in de stad en wederom gewoon een leuke avond, gewoon een beetje prutsmuts, niets meer. Hij heeft toen zelf die vriendin en mij thuis gebracht. (was dat overigens compleet vergeten
tot dat hij het daarover had toen ik hem weer tegen kwam). Met wat drankjes op had ik hem nog gezegd dat hij de volgende keer maar ook een drankje mee moest doen met ons in de stad (aangezien hij toen bob was, niet die van ons maar uiteindelijk wel mooi meegenomen aangezien we mee konden rijden). Even voor de duidelijkheid A is 23 en ik zelf ben 24 en wordt in november 25.
Anyway, ik kwam hem wederom tegen op de zwarte cross. Nogmaals A is een kennis van een vriendin van mij waar ik dus ook mee naar de zwarte cross was gegaan. We kwamen hem en z’n vrienden op een gegeven moment tegen en hebben het onwijs gezellig gehad met de groep. A en ik waren een beetje aan het ouwehoeren maar zocht er niet echt iets achter want we hadden het sowieso gewoon gezellig met de groep. Op een gegeven moment vroeg A of ik even mee wou lopen om samen met hem muntjes te halen. Zo gezegd zo gedaan. Daarna vroeg hij ‘zullen we even hier kijken (1 of andere tent) of het daar leuk is en kunnen we daar wellicht later naar toe gaan met de rest. Ik dacht al okéé.. Maar goed wederom gezellig beetje gedanst en ineens begint hij me te zoenen. Aangezien ik hem sowieso op zich wel een leuke jongen vond, vond ik dat niet erg
. Maar ik wilde daarna wel ‘snel’ terug naar de rest omdat ik het anders vervelend vond voor die vriendin van mij, aangezien we met zn tweeën waren gegaan. Op een gegeven moment waren we met zn vieren over gebleven, ik , vriendin van me, A en zn beste vriend. Vriendin van me zei ‘anders slapen jullie bij ons dan hoeven jullie nog niet zo vroeg te gaan om de laatste trein te pakken’. (ze wist toen nog niet dat ik met A had gezoend, pas de volgende dag verteld
) Hele leuke avond in ieder geval gehad en A had m’n nummer nog gevraagd. Verder niet heel erg mee bezig geweest. Maar 2 dagen later (of terwijl 1 dag zat er tussen) begon hij met berichtjes sturen. Ging gewoon over van alles en nog wat. Nou moet ik zeggen dat A niet heel veel op de app zit, hij is druk met werken etc. maar stuurde wel aantal berichtjes als hij wel op de whatsapp was, wel met soms een dag of wat er tussen. Beetje ouwehoeren enzo en hij zei ook opmerkingen van ‘ja laten we van het weekend drankjes gaan doen
’Op een gegeven moment afgelopen vrijdag kreeg ik vanuit het niets een berichtje of ik zin had om met hem te gaan zwemmen omdat het zo warm was en hij eerder vrij had genomen. Helaas was ik toen al aan het zwemmen met die vriendin van me, maar dat als hij zin had hij zaterdagavond wel langs kon komen om een drankje te doen (hoezo stoute schoenen aangetrokken
)Tot op dat moment was het gewoon een leuke jongen maar verder niks.
Zaterdag vroeg hij hoe laat hij langs kon komen en echt een super leuke avond gehad, veel gelachen en hij wou dat ik tegen hem aan kwam liggen
. Hij had te veel gedronken om terug te rijden (6 biertjes, niet super veel ofzo, maar om terug te rijden is geen optie natuurlijk). Ik had me voorgenomen dat er verder niks zou gebeuren, ja misschien zoenen ofzo. Maar aangezien ik zelfniet zomaar seks met iemand wil hebben etc. en daarbij heb ik het idee dat de ‘lol’ er dan meteen af is bij mannen en dat ze je dan als ‘makkelijk’ zien en sowieso ben ik niet zo van de one night stand of whatever. Daar ook over gehad met hem. Maar….. Tja je voelt hem al aan komen.. Zucht zo stom van mezelf, toch gebeurd. Hij was ook super lief. Maar het is gewoon niet echt mijn stijl, een one night stand.
Anyway, kan de drank ook niet de schuld geven want ik had echt weinig op
Maar tja, cliché like: het gebeurde gewoon :s. Goed nu komt mijn dilemma. Nu zit ik wel een stuk meer aan hem te denken. Maar ik vertik het om iets te laten horen omdat ik zoiets heb jij moet er maar mee komen haha. Alleen ja, zoals de titel al zegt, is this the dumbest thing i could have done? Want tja zoals ik al zei; nu is wellicht de lol eraf en te makkelijk etc.etc.
Wat vinden jullie en wat moet ik doen? Ik weet het niet allemaal maar misschien vind ik hem toch wel leuker dan gedacht..
Ik word trouwens ook niet snel verliefd.
.