Iphone 4, slechte accu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Iphone 4, slechte accu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 18:59

Hallo,

Ik zit er aan te denken om de iphone 4 te nemen omdat die nu erg goed geprijsd is en ik altijd wel al over wilde stappen op de iphone. Echter was deze voor mij altijd te duur. Maar nu niet meer en laat nou net mijn abonnement verlopen.

Ik was er al een tijd over uit, alleen las ik bij een aantal topics dat de batterij van iphone 4 snel opraakt?
Wie heeft er een iphone 4 en hoe lang kan jij ermee doen? Ik ben in principe niet iemand die veel spelletjes er opzet alleen facebook en de ns app en wel veel foto's. Maar echt extreme activiteiten doe ik niet.

Alvast bedankt :)
Groetjes
Willemijn

Brainless

Re: Iphone 4, slechte accu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:02

Tja wat is snel.
Mijn man doet er krap aan 1 dag mee zonder extra dingen (hij heeft oa geen facebook).
Als hij hem als navigatie gebruikt dan moet hij echt aan de lader van de auto anders is hij binnen 1 uur helemaal leeg.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:02

Ik heb de iPhone 4 en ben best tevreden. Ik kan er de hele dag mee zonder op te laden maar ik doe er heel veel mee( bijna de hele tijd)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:03

Ik heb sinds kort ook een Iphone! Eerst moest ik niks weten van Apple en was ik echt helemaal verliefd op mn samsung maar nu dat ik mijn Iphone heb ben ik er echt helemaal weg van! Zou echt geen andere meer willen.

Ik zit dagelijks een paar keer op facebook, twitter en Instagram en app daarbij tussendoor nog en ik haal het echt een hele dag (lees 8 uur 's ochtends tot half 12 's avonds) Tegen half 12 is hij dan 15% dus ik zou nog langer door kunnen gaan zonder oplader.

Ik zou het echt doen als ik jou was!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:04

Bedoel je de gewone 4 of de 4S?
Ik heb de 4S en doe een dagje met mijn batterij, dan heb ik wel flink wat op internet gezeten, WA etc. 's Nachts doe ik hem altijd in zijn oplader :)

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:05

Heb een iphone 4 en ben helemaal gelukkig <3

Was nooit zo fan maar ben om, accu loopt net zo snel leeg als mijn samsung en mijn LG deden dus voor mij niks ergs aan. Kan er gewoon de hele dag mee doen

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:06

ik heb ook een iphone 4 en doe er 2 dagen mee :) en als ik hem helemaal opgeladen heb 3 dagen..

ik gooi hem ook niet zomaar een hele nacht aan de oplader, hij laad vlug op dus als hij leeg is, en ik word wakker en doe hem aan de lader en dan ga ik douche en aankleden , dan is hij binnen een uurtje 100% en gaat hij weer toppie mee :D

nu doe ik er niet gek veel mee, luister wel heel veel muziek (lees, bijna hele dag door) zit soms op facebook en soms op bokt, en maar weinig op whatsapp en sms :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 19:07

M_hartje_M schreef:
Ik heb sinds kort ook een Iphone! Eerst moest ik niks weten van Apple en was ik echt helemaal verliefd op mn samsung maar nu dat ik mijn Iphone heb ben ik er echt helemaal weg van! Zou echt geen andere meer willen.

Ik zit dagelijks een paar keer op facebook, twitter en Instagram en app daarbij tussendoor nog en ik haal het echt een hele dag (lees 8 uur 's ochtends tot half 12 's avonds) Tegen half 12 is hij dan 15% dus ik zou nog langer door kunnen gaan zonder oplader.

Ik zou het echt doen als ik jou was!

ah super bedankt voor je berichtje. dit motiveert mij alleen maar meer om voor de Iphone te gaan :D, jij hebt ook een iphone 4? geen 4 s? Ja ik denk dat ik net zo veel bezig ben al jij. eerder zat ik ook heel veel achter me telefoon omdat ik heel lang dagelijks moest reizen voor school. Nu is dat niet meer zo. Iemand die ik laatst had gehoord, vond het ook een fijne mobiel.

Ik was ook nooit in voor een iphone, vond het te duur en daarom ook niet de moeite waard, maar nu de prijs lager is ben ik gaan kijken en vind ik het stiekem toch best wel leuk!
Laatst bijgewerkt door HorseTimeXL op 05-08-13 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Valerie_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:09

ik heb ook een iphone 4. Ik zit geregeld op facebook, instagram en sms ook vrij veel.
De batterij houdt het net 1 dag vol, ik steek hem elke avond in.

Ondanks dat hij dagelijks moet worden opgeladen, zou ik niet meer zonder iphone kunnen :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 19:10

super bedankt voor jullie reacties!

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:11

Ik doe twee dagen met een opgeladen batterij en gebruik hem vrij veel, ik heb hem nu bijna twee jaar en ben er nog steeds gods-gelukkig mee.

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:11

Als ik veel met mn iphone4 bezig ben, is hij vrij snel leeg. Denk een halve dag ong. Anders bijna een hele dag. Dus ja ik vind de batterij veel te snel leeg gaan!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:13

Ik heb de 4s en doe er een dag mee als ik veel op internet zit enzo. Als ik em gewoon een dag laat liggen dan gaat ie ruim anderhalve dag mee, ik denk ook nog wel twee dagen. Nu om 7 uur ' s avonds heb ik em precies 12 uur aan staan, en staat ie nog op 79% terwijl ik em toch wel regelmatig gebruikt heb.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:29

Ik doe sinds mijn ipad vrij weinig met mijn iphone, en bij mij gaat die echt makkelijk ruim 2 dagen mee de accu. Toen ik hem nog actief gebruikte voor muziek en constant internet en zo, ging die net iets meer dan 1 dag mee.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 21:02

oke. super bedankt jongens, voor jullie reacties. hier heb ik heel veel aan gehad. echt heel fijn :)

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:05

ik doe er overdag vanalles mee, facebook, twitter, en heel veel bokt.
meestal is de batterij dan rond 10% als ik 'savonds ga slapen.
maar afgelopen weken op vakantie lag hij de hele dag op m'n bed en kon ik gerust 4 dagen met 1 batterij doen :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:08

Als ik hem veel gebruik doe ik met mijn iphone 5 één dag. En als ik hem niet gebruik 1,5 tot 2 dagen. Nu sluit ik wel altijd alle apps en heb bluetooth nooit aan staan. De vorige 4s van mijn vriend was ongeveer hetzelfde. Het ligt eraan wat je goed vind.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:11

Ik heb een iphone 4s en het bevalt me prima! :D
Als je je apps uit zet, geen bleutooth aan en niet de hele tijd spelletjes speelt dan kan het príma!

Mickyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:31

Ik heb een Iphone 4 en ik doe ook minstens een dag met de batterij. Dan app ik veel en verder veel Facebook, internet en af en toe ook nog bellen ;)
Maar ik zou wel voor de 4s gaan als ik jou was. De 4 staat er namelijk om bekend dat de antenne heel slecht is en daar heb ik persoonlijk ook veel last van. Vaak heel slecht telefoon en internetbereik. Internet ligt er vooral heel vaak uit of is heel langzaam...

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:36

Lipstick schreef:
Als ik veel met mn iphone4 bezig ben, is hij vrij snel leeg. Denk een halve dag ong. Anders bijna een hele dag. Dus ja ik vind de batterij veel te snel leeg gaan!

Voor ik hetzelfde. Ik heb nu sinds een week de 5 en ik merk verschil. Deze lijkt langer mee te gaan.

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:38

Tja, als ik niet al te intensief erop zit kan ik met gemak 2 dagen met mijn iphone doen. Ben ik echt intensief bezig heb ik de baterij na een dag leeg.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 01:04

Mijn 4s is nu ruim 1,5 jaar oud en de accu is best snel leeg. Ik doe er een halve dag mee als ik vaak Facebook, whatsapp en Bokt. Spelletjes doe ik eigenlijk nooit en radio luisteren ook niet dagelijks. Youtube dan wel weer regelmatig. Maar ik laat er over een tijdje een nieuwe accu in zetten en dan neem ik een sim only abonnement. Naast dat de accu snel leeg is, doet de telefoon het echt nog prima. :) Bij navigatie in de auto gaat ie sowieso aan de oplader, anders heb ik er niks meer aan als ik een flinke rit gereden heb :+