Masterproef Enquete: Filmpje + vragen => eeuwig dank!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof89

Masterproef Enquete: Filmpje + vragen => eeuwig dank!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 14:38

Beste Bokkers!

Voor mijn masterproef doe ik een onderzoek naar gevoelens en attitudes omtrent tv-programma's en reclame.
Ik heb hiervoor een filmpje van 15 minuten uit een leuk programma en daarna een vragenlijst dat ongeveer 3 minuten in beslag neemt.
De kwaliteit is soms wat lastig maar zoals dat gaat bij masterproeven is er helaas niet veel geld & tijd om zotte dingen te doen.

Eeuwig dank als jullie tussen het zwemmen of het werken door, hiervoor even de tijd willen nemen.
Ik heb echt nog wat respondenten nodig, ps: niet doorspoelen en enkel vragen invullen :+

Thanks a loooot !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

http://www.thesistools.com/web/?id=349005

Groetjes Cléo

K_im

Re: Masterproef Enquete: Filmpje + vragen => eeuwig dank!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:03

Eerlijk.. Ik vond het filmpje echt te lang duren en heb de reclame uiteindelijk toch doorgespoeld. Ben bij de eerste vraag dan ook meteen afgehaakt, want die kon ik niet beantwoorden.

Ik hoop dat anderen wel het geduld hebben om het gehele filmpje te kunnen bekijken! In ieder geval succes!

Jollyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 15:05

Ook ik vond het filmpje erg lang en de geluidskwaliteit niet erg goed. Wel helemaal afgekeken en de vragen beantwoord. Zap normaal altijd weg bij reclame, nu in gedachten afgedwaald, dat doe ik thuis ook, dus de vragen zijn wel eerlijk beantwoord :)

Goof89

Re: Masterproef Enquete: Filmpje + vragen => eeuwig dank!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 23:35

bedankt!! :) :)