Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
je verliest een halve tot 1 kilo per week
want het is gewoon de schijf van 5 en gevarieerd
)
Raponsje schreef:Er is kritiek op Sonja Bakker omdat er zeer weinig calorieen per dag gegeten worden.
Wanneer je in combinatie met dat dieet zou sporten dan heeft je lichaam geen andere keuze dan spiermassa opbreken om energie te besparen.
Hoe lager je spiermassa, hoe minder calorieen je in rust eet - hoe minder calorieen je dagelijks kunt eten.
Dus je komt heel snel weer aan en kunt daarna alleen nog op een hele lage calorieen inname leven om niet aan te komen.
Wanneer je volgens Sonja eet en zorgt dat je extra calorieen toevoegt om te kunnen sporten is het een prima dieet.
Dispar_Vulgo schreef:[MW] Hardlopen deel 3
Handig is om dit topic eens te bekijken. Hardlopen schijnt niet echt veel te helpen met hardlopen. Je kan beter bijvoorbeeld krachttraining gaan doen
Dispar_Vulgo schreef:[MW] Hardlopen deel 3
Handig is om dit topic eens te bekijken. Hardlopen schijnt niet echt veel te helpen met hardlopen. Je kan beter bijvoorbeeld krachttraining gaan doen
listiglistje schreef:Ik zou zeggen het eerste boek van Sonja, vaste dagschema's voor een aantal weken en heerlijke recepten![]()
Erg makkelijk te volgenje verliest een halve tot 1 kilo per week
De kritiek destijds op Sonja van alle diëtistes snap ik niet zo, zal wel jaloezie geweest zijnwant het is gewoon de schijf van 5 en gevarieerd
suuzepuus schreef:Dispar_Vulgo schreef:[MW] Hardlopen deel 3
?? hardlopen schijnt niet veel te helpen met hardlopen?
listiglistje schreef:Misschien is het over de dag gezien niet veel, maar s'avonds was het echt wel veel...geen dag honger gehad met Sonja,
het weinige aantal calorieën viel ook wel mee, niet echt weinig (als je de dagschema's bekijkt zul je dat ook zien)
Ik denk ook niet dat het dieet gericht is op iemand die veel fysieke arbeid verricht of heel veel sport,
meer op het leefpatroon van de gemiddelde Nederlander