'Dan moet je die foto maar niet posten'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

milo

'Dan moet je die foto maar niet posten'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 23:25

Dat kreeg ik als respons toen ik iemand op fb aansprak, die zich seksueel moest uitlaten op een foto van een vriendin en mij, waarop 'als je heel goed kijkt, in de linkerhoek toch wel een beetje een harde tepel ziet'.
Ik heb deze onbeschofte gast een veeg uit de pan gegeven maar gelijk dacht ik ook: zou hij gelijk hebben? En daarop werd ik eigenlijk direct boos! Want wat maakt dat hij denkt dat het gerechtigd is om zo respectloos te reageren? Het is míjn leuke vriendinnenfoto en daar moet hij met zijn seksistische brein (en als dat hem niet lukt: praat) buiten blijven!

Ik ga geen foto's posten waarop ik half naakt sta. Het was een foto waarop we in het gras lagen te zonnen. Ik schoot in de lach en draaide weg dus je ziet mijn halve hoofd, hals, schouder en dus ook een stukje bikini in de linkerhoek, maar blijkbaar kan zelfs dat niet meer..
:+

Wat vinden jullie?

Ojajoh

Re: 'Dan moet je die foto maar niet posten'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:27

gewoon van je FB afmieteren, probleem opgelost

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:27

Je kan zijn opmerking gewoon verwijderen. Als je dat doet, kùn je feedback geven aan diegene wiens post je verwijdert. Ik zou hem gewoon verwijderen en er geen woorden aan vuil maken. :j

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:28

Idd, wat een vlerk, dumpen die hap!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:32

Deleten! :evaw:

Wat zak hooi.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:33

Hij heeft wel een punt, als je geen commentaar wilt moet je inderdaad geen foto's op internet zetten. Maar, hij hoeft zich ook niet als een of ander wanhopig seksistisch kindje (want dat zijn ze meestal) uit te drukken. Het zegt iig meer over hem, dan over jou en je foto.

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:35

Lekker verwijderen. Daarbij ben ik van mening dat als je echt commentaar hebt op een foto, je dat ook in een priveberichtje kan doen naar de persoon die de foto heeft geplaatst inplaats van in het openbaar aan te vallen.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 00:04

Ik ken deze jongen niet, hij is bevriend met mijn vriendin, die de foto plaatste. Ik vond het een vrolijke en degelijke foto en zelfs mn schoonmoeder en moeder hebben hem geliked zonder commentaar, dus dan is het het ook zo :p

Ik heb haar gevraagd zijn reactie te verwijderen. Ben een beetje te oud om als lustobject oo het internet bekend te staan :p

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 00:08

Hallo je bent een mens, een harde tepel, dat kan toch gebeuren. :+ Echt geen rede er voor om rare comments te plaatsen, ik vind dat je gewoon gelijk hebt.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 00:18

Deze kansloze knul hoopt waarschijnlijk juist op reactie. Dat hij zich op kan winden op een tepel :') ik zou er niet eens op reageren, negatieve aandacht is ook aandacht.

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 00:19

Wut? := :') Wat een ramp zeg, een harde tepel... ik zou aan je vriendin vragen om die reactie te verwijderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 00:35

Iedereen heeft wel eens harde tepels. Wat moet die jongen toch last hebben van zijn seksuele driften :(:)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 00:39

Ik zou ook zo reageren op een foto van een harde tepel. <<)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 08:04

Leve de bikini's met voorgevormde cups! *\o/*

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 08:24

Je weet in ieder geval dat de foto goed is bekeken. Maar ja, dat heb je inderdaad als je foto's online zet, je krijgt er niet altijd de reacties op die je wenst. Er zijn grenzen natuurlijk, vind dat ie het nog redelijk 'netjes' heeft verwoord. Had anders kunnen zijn... Gewoon reactie verwijderen of markeren als 'spam'. Probleem opgelost.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 08:32

Ik zou de foto gewoon laten staan.
Nu weet je dat er mensen zijn die er zo naar kijken, maar er zijn altijd wel mensen die op een seksuele manier de foto's bekijken. Ga je ook hebben met foto's op hakken enzo. Beetje pathetic.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 09:20

Ach je zou maar seksueel gefrustreerd zijn. :Y)

Reactie verwijderen en verder negeren :)

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 09:26

Lekker van fb afgaan? :o

Dag communicatie misverstanden etc. :evaw: , Hallo real world :wave: :j

letrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 09:42

Ach, een mogelijke stijve tepel :')

Ik zou er persoonlijk geen aandacht aan besteden, niet de moeite waard. Ik denk dat het bedoeld is om een reactie te krijgen dus die zou ik hem niet geven. Foto gewoon laten staan en je er niet meer druk over maken.

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 09:45

Vivian__ schreef:
Lekker van fb afgaan? :o

Dag communicatie misverstanden etc. :evaw: , Hallo real world :wave: :j

:j
Of gewoon je foto's niet zichtbaar zetten voor andere behalve bv "goede vrienden".

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:29

TS Jou post begrijp ik niet en zal wel onvolledig zijn.
Ben je onbeschoft als je zegt dat je een harde tepel ziet? Of respectloos als een mening anders is, dan de poster?
Elke zin of foto die je op internet zet, kan een reactie veroorzaken. Ook een reactie die je liever niet ziet. Dan kan je een oeverloze discussie aangaan, of bij jezelf afvragen , heeft deze persoon gelijk? Nou, dat vind je dus niet. Jij vind dat de foto's die je plaatst best kunnen. Klaar.

Nu heb ik een andere mening dan TS heb en eigenlijk vind dat je best mag zeggen, dat je een foto niet moet posten als je er geen commentaar wilt. Ik weet dat ik ook op mij post reacties kan krijgen. Ook reacties die ik niet wens. Het is nu eenmaal zo. Deleten zou ik erg kinderachtig vinden. Kan je niet tegen kritiek? Dan gewoon niet posten.
Je kunt niet op alle mensen boos worden die een opmerking plaatsen. Ook is het veelal niet respectloos bedoeld, als je een mening uitspreekt. De ander kan ermee doen wat hij/zij wil.
Ik heb het wel over een opmerking ": dan moet je die foto maar niet posten". Of dat hij een harde tepel ziet. M.I. staat daar niets beledigends in. Waarom zou je zoiets niet kunnen zeggen?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:44

Lastig, dat FB. Allereerst zou ik ook echt opletten wat voor foto's je plaatst op FB. Zeker met tags etc. dan kunnen vrienden van vrienden dat ook weer zien. Maar ik ben het met je eens dat tegenwoordig iedereen het ook nodig vindt om er persé wat van te zeggen. Overal reacties en hun vooral 'ongezouten' mening moet maar kunnen op FB. Ik zie ook wel eens foto's dat ik denk :? . Maar daar ga ik ook niet even mijn zegje over doen.. Helaas kan je het dus niet tegenhouden, en is het oppassen geblazen met welke foto's je online zet...

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:01

Saskiaatje schreef:
Ik zou ook zo reageren op een foto van een harde tepel. <<)

:') Lol.. :D

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:04

reactie verweideen en dat persoon blokkeren

milo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 11:13

Ersina schreef:
TS Jou post begrijp ik niet en zal wel onvolledig zijn.
Ben je onbeschoft als je zegt dat je een harde tepel ziet? Of respectloos als een mening anders is, dan de poster?
Elke zin of foto die je op internet zet, kan een reactie veroorzaken. Ook een reactie die je liever niet ziet. Dan kan je een oeverloze discussie aangaan, of bij jezelf afvragen , heeft deze persoon gelijk? Nou, dat vind je dus niet. Jij vind dat de foto's die je plaatst best kunnen. Klaar.

Nu heb ik een andere mening dan TS heb en eigenlijk vind dat je best mag zeggen, dat je een foto niet moet posten als je er geen commentaar wilt. Ik weet dat ik ook op mij post reacties kan krijgen. Ook reacties die ik niet wens. Het is nu eenmaal zo. Deleten zou ik erg kinderachtig vinden. Kan je niet tegen kritiek? Dan gewoon niet posten.
Je kunt niet op alle mensen boos worden die een opmerking plaatsen. Ook is het veelal niet respectloos bedoeld, als je een mening uitspreekt. De ander kan ermee doen wat hij/zij wil.
Ik heb het wel over een opmerking ": dan moet je die foto maar niet posten". Of dat hij een harde tepel ziet. M.I. staat daar niets beledigends in. Waarom zou je zoiets niet kunnen zeggen?

Commentaar maakt niet uit, ik ben niet van suiker ;) maar seksuele opmerkingen vind ik ongepast. Dat zou je in het echt ook niet doen omdat het gewoon onbeschoft is.
Hij heeft uiteindelijk zelf zijn post verwijderd, hij probeerde nog verder te gaan (ik ga het niet herhalen want dat is ver 18+) maar ik heb hem heel tactisch het zwijgen opgelegd nadat hij zijn eigen gat gegraven had met zn rare opmerkingen ;)

Posts zijn verwijderd!

Vond het toch een interessant vraagstuk op de late avond maar ik was er al vrij snel uit :):)