Ersina schreef:TS Jou post begrijp ik niet en zal wel onvolledig zijn.
Ben je onbeschoft als je zegt dat je een harde tepel ziet? Of respectloos als een mening anders is, dan de poster?
Elke zin of foto die je op internet zet, kan een reactie veroorzaken. Ook een reactie die je liever niet ziet. Dan kan je een oeverloze discussie aangaan, of bij jezelf afvragen , heeft deze persoon gelijk? Nou, dat vind je dus niet. Jij vind dat de foto's die je plaatst best kunnen. Klaar.
Nu heb ik een andere mening dan TS heb en eigenlijk vind dat je best mag zeggen, dat je een foto niet moet posten als je er geen commentaar wilt. Ik weet dat ik ook op mij post reacties kan krijgen. Ook reacties die ik niet wens. Het is nu eenmaal zo. Deleten zou ik erg kinderachtig vinden. Kan je niet tegen kritiek? Dan gewoon niet posten.
Je kunt niet op alle mensen boos worden die een opmerking plaatsen. Ook is het veelal niet respectloos bedoeld, als je een mening uitspreekt. De ander kan ermee doen wat hij/zij wil.
Ik heb het wel over een opmerking ": dan moet je die foto maar niet posten". Of dat hij een harde tepel ziet. M.I. staat daar niets beledigends in. Waarom zou je zoiets niet kunnen zeggen?
Commentaar maakt niet uit, ik ben niet van suiker
maar seksuele opmerkingen vind ik ongepast. Dat zou je in het echt ook niet doen omdat het gewoon onbeschoft is.
Hij heeft uiteindelijk zelf zijn post verwijderd, hij probeerde nog verder te gaan (ik ga het niet herhalen want dat is ver 18+) maar ik heb hem heel tactisch het zwijgen opgelegd nadat hij zijn eigen gat gegraven had met zn rare opmerkingen
Posts zijn verwijderd!
Vond het toch een interessant vraagstuk op de late avond maar ik was er al vrij snel uit