Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Rhyddid schreef:Ik heb het aan iemand in de straat gevraagd of hij een de Graaf kent, de man woont namelijk 50 jaar in onze straat! En hij kende ook niemand die de Graaf heet of iemand die in de buurt heeft gewoond.
Nu heb ik de kaart open gemaakt en het correspondentieadres gegoogled, en ik kwam uit op een Nederlandse Star Trek Vereniging. Heb het 06 nummer gebeld wat er bij stond, heel het verhaal uitgelegd. Deze man heeft mij een 06 nummer gegeven van de bewoners van het correspondentieadres. (De bewoner van het adres was de ex-voorzitter van de vereniging) Eindelijk had ik het juiste persoon aan de telefoon. Weer het hele verhaal uitgelegd. Blijkt het dus een neef te zijn van de overledene. Ik heb er bij verteld dat hij J. de Graaf beter eventjes kan bellen om te vertellen over de begrafenis.
De man was erg blij dat ik hem een belletje gaf!! Hij vertelde dat J. in mijn dorp woont, maar schijnbaar nu niet meer. Hij zei: J. mag zijn administratie eens beter bijhouden en een verhuiskaartje sturen
Uiteindelijk de man nog even gecondoleerd en hem een fijne avond gewenst! Hij was erg blij dat ik hem even heb gebeld.
bello2005 schreef:gelukkig heb je toch nog diegene te pakken gekregen!
niets is zo erg als dat er iemand is overleden en je weet het niet