Mijn favoriete geurtje is lady million ik doe hem altijd op als uit huis ga. of als ik uit ga of naar een verjaardag.
Dreamy
Geplaatst: 04-08-13 13:19
Burberry Brit !!!
Nessie
Geplaatst: 04-08-13 13:20
Ik vind de geurtjes van Playboy erg lekker, Superstar en Sexy zijn mijn favoriet! Daarbij de matchende deodorant. Zijn ook nog eens heel voordelig
Donkerblauw
Geplaatst: 04-08-13 13:25
Daisy van Marc Jacobs is mijn absolute favoriet. Het is een heel fris en beetje zoetig luchtje. Perfect voor alle gelegenheden. Daarnaast draag ik ook graag Princess van Vera Wang, Pure Grace van Philosophy, Dahlia Noir (de Eau de Toilette-variant) van Givenchy en Le Petit Robe Noire van Guerlain. Die zijn allemaal was 'zwaarder' en (behalve Pure Grace) meer geschikt voor in de herfst/winter.
Draag bijna altijd wel een geurtje, behalve als ik naar stal of naar de sportschool ga.
Ik doe iedere dag parfum op, als ik het niet op heb dan voel ik me kaal haha.
Favoriet op dit moment is Miss Dior Zó lekker.. de prijs was er dan ook wel naar..
Def
Geplaatst: 04-08-13 13:31
Ik heb altijd 'be delicious' van DKNY (dat appeltje) of 'she' van Emporio Armani. Gewoon fris en niet zo zwaar. Ik vind het echt to much vaak een zwaar zoet parfum. Ik doe het ook iedere dag op.
Noa van Cacharel ruik ik erg graag, hetzelfde geldt voor Mademoiselle Coco van Chanel. Het vaakste gebruik ik J' adore van Dior, die past het beste bij mij.
Enn luchtje van de zara voor de zomer en van sean paul voor de winter
liefmeisje15
Geplaatst: 04-08-13 14:42
Ma Dame van Jean Paul Gaultier! Dat is mijn favoriet. Vind de appel van Nina Ricci en Joy of Pink van Lacoste ook heel lekker.
Wanneer ik de deur uit ga doe ik altijd wat parfum op.
AmyII
Geplaatst: 04-08-13 14:43
J'adore van dior, maar helaas ligt de prijs ver boven mijn budget. De geur 'staat' mij ook heel goed.
En live van Jennifer Lopez vind ik ook heerlijk, staat ook erg goed, deze is alleen al een tijdje op en momenteel heb ik niet het budget om hem opnieuw aan te schaffen.
Dan heb ik ook nog leeg in de kast staan: christina aguilera van Christina Aguilera (volgens mij het eerste geurtje? Heerlijk!)
En van 'vroegah' was ik helemaal gek op oceanus van The Bodyshop, alleen hebben ze die uit het assortiment gehaald. De sukkels.
Sabinee__
Geplaatst: 04-08-13 14:43
Coco Chanel Madamoiselle
Jizzie
Geplaatst: 04-08-13 14:44
Ik ben op het moment helemaal fan van Eve van Jill Sander :3 J'adore van Dior is ook altijd goed Ik ben echt fan van parfums, heb een hele kast vol hihi
Anoniem
Ik heb altijd Lady Million of Victoria's Secret Gold op
HarriesHorse
Cherry van Cascada! die vind ik zo lekker! Maar die heb ik alleen met speciale dingen op... En Daisy van Marc Jacobs vind ik ook lekker, die heb ik meestal voor het 'gewoon' op...