Same love, Macklemore

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

minajtje

Same love, Macklemore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 23:56

Ik luisterde 538, en toen kwam dit liedje voor bij: Macklemore X Ryan Lewis ft. Mary Lambert - Same Love.

Mooie tekst. Ik heb in mijn middelbare school jaren heel lang in conflict met mezelf gezeten, wat vond ik nou leuker.. jongens of meisjes? (Ik heb een vriend nu ;) )
Ik vindt het goed dat een hip hop (?) artiets hier een liedje over maakt, als ik aan hiphop denk link ik het meteen aan alle 'foute' dingen, anti gay etc.
Ik wou het toch even delen hier!

http://www.youtube.com/watch?v=YcNOapwgw6I

geerte

Re: Same love, Macklemore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:32

Ik vind hem echt ontzettend mooi. Ook de clip is erg mooi.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 11:29

Prachtig is ie hé? Zijn teksten gaan altijd dieper dan je denkt.. Ze zetten je tot denken.
Ik ga 17 september naar zijn concert, ben zeer benieuwd :)

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 16:45

Ik ben een pas geworden fan,juist door dit liedje <3

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-13 23:07

Concert, waarom wist ik dat niet :+
Ik vindt z'n andere liedjes ook mooi/leuk, maar dit vindt ik toch wel de mooiste! :j

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:29

Macklemore is zeker niet zoals alle andere rappers. De dingen waar hij over rapt zijn gewoon serieuze kwesties (zelfs thrift shop als je er goed naar luistert en over nadenkt). Ik vind zijn muziek helemaal geweldig en same love is zo'n mooi liedje!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:37

minajtje schreef:
Concert, waarom wist ik dat niet :+

Er zijn nog tickets :) Is in Vorst Nationaal.

minajtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 01:13

Wauw, ik ga eens even kijken!
Ik zou er super graag heen willen, ik ben erg benieuwd naar hem life! :)

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 13:03

Even een upje om toch mijn ei kwijt te kunnen: ik vond het een wáánzinnig mooi concert <3 En wat een held is Macklemore... vooral toen hij 'droog' zonder muziek 'Starting Over' begon te 'rappen'.

Show zat goed in elkaar :j en lekker *\%/* bij Can't hold us!!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 16:55

Lipydo schreef:
Even een upje om toch mijn ei kwijt te kunnen: ik vond het een wáánzinnig mooi concert <3 En wat een held is Macklemore... vooral toen hij 'droog' zonder muziek 'Starting Over' begon te 'rappen'.

Show zat goed in elkaar :j en lekker *\%/* bij Can't hold us!!

Ik ben dinsdag geweest, in België natuurlijk.
Zijn concert was echt WOW! Starting over deed hij ook bij ons, en bij triftshop heeft hij een bontjas uit het publiek aangedaan.
Het was echt één groot feest. Heb me kapot gedanst/geschreeuwd. Ben nu echt supermoe :')

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:05

Haha lol, die bontjas werd er bij ons ook uit het publiek gehaald :P Ik zei al tegen mijn vriendin, zal wel bij de show horen :') Enne, ik weet hoe je je voelt... :P

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:08

Ja, idd. Hoorde al rondgaan dat het iemand was die ervoor betaald werd.
Hij zei bij ons 'I always wanted to wear a Belgian fox' :P
Net zoals dat de mensen van Brussel stijl hebben, dat Brussel een stad met geschiedenis etc is.
Maarja, hij zei ook bij ons dat we het beste waren enzo, maar dat zegt ie vast overal ;)
Maar jeetje, iedereen danste mee en er werd GESCHREEUWD!!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:36

Geschreeuwd? GEGILD :') Allemaal tienermeisjes om ons heen := Bij voorprogramma werd Justin Bieber ook nog gedraaid, oeps. Voelde me opeens heel oud haha.

Ja, wij waren ook de beste. Die jas noemde hij bij ons een baby-beer. En Amsterdam was de tofste stad, we zien er als Nederlanders goed uit; knap en mooi gekleed haha. Wat een slijmbal :P Mja, dat weet je. De rest van zijn verhaaltjes vond ik mooi om te horen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:43

Ja, idd. Is gewoon om het publiek wat extra te stimuleren. Oh, DJ oreo ook bij jullie? Hier ook, 3x JB :') Wist niet wat ik er van moest denken, maar moet toegeven dat ik toch heb meegezongen :o Bij ons ook allemaal tieners, maar ik ben er ook eentje, en ik gilde ook als een gek, dus daarover mag ik niets zeggen..

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:47

Jackytje schreef:
Net zoals dat de mensen van Brussel stijl hebben, dat Brussel een stad met geschiedenis etc is.
Maarja, hij zei ook bij ons dat we het beste waren enzo, maar dat zegt ie vast overal ;)

Haha wij zaten daar van, huh heeft hij het over dezelfde Brussel? :')
Ik vond het concert ook super goed maar ik vond het zo zonde dat hij zoveel praatte tussendoor. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het verhaal over zijn drugsverslaving prachtig (nee, niet het goede woord...) maar op het einde had ik zoiets van; je had ook wat minder kunnen praten en wat meer liedjes kunnen spelen. Hij is wel serieus is achting gestegen bij mij en zijn muziek heeft nu echt een invloed op mij!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:51

Laulitz schreef:
Jackytje schreef:

Ik vond het concert ook super goed maar ik vond het zo zonde dat hij zoveel praatte tussendoor. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het verhaal over zijn drugsverslaving prachtig (nee, niet het goede woord...) maar op het einde had ik zoiets van; je had ook wat minder kunnen praten en wat meer liedjes kunnen spelen. Hij is wel serieus is achting gestegen bij mij en zijn muziek heeft nu echt een invloed op mij!

Same! Al vind ik dat geklets ergens wel leuk. Je gaat meer een 'band' voelen met de artiest. Het toont aan dat hij ook 'maar' een mens is. Althans, dat is wat ik ervan vind.
Ik ben nu ook écht fan geworden. Live was gewoon echt wàuw. Zat je in de tribune of vooraan? Wie weet stond je naast me :+

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:56

Jackytje schreef:
Laulitz schreef:

Same! Al vind ik dat geklets ergens wel leuk. Je gaat meer een 'band' voelen met de artiest. Het toont aan dat hij ook 'maar' een mens is. Althans, dat is wat ik ervan vind.
Ik ben nu ook écht fan geworden. Live was gewoon echt wàuw. Zat je in de tribune of vooraan? Wie weet stond je naast me :+

Ik vind praten ook helemaal niet erg hoor, zeker niet zo'n verhaal. Maar na 3x te horen krijgen dat hij Brusselse wafels heeft gegeten en dat Belgen de beste feesters zijn (dat weet ik allang hoor jongen O:) ) denk ik van, hé speel toch nog is een liedje! Maar vond het echt een goede show, zeker 1 van de beteren die ik ooit gezien heb en ga zeker nog is terug!
Wij stonden letterlijk helemaal van boven op de achterste rij :+ We kwamen om 8 uur stipt aan en besloten dan maar helemaal van achter te gaan zitten (wat achteraf een goed idee bleek te zijn want dan konden we snel weg zonder dat iedereen recht moest staan :+ )
Wij stonden btw naast 3 gillende (!) meisjes. Toen het voorprogramma Justin Bieber begon te spelen hebben we ons echt even afgevraagd of we wel op het goede concert zaten :+

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:59

Uh, ik was bij 2 andere gillende meisjes _O- Ik zat schuin in het midden, we hadden leuk plaatsje, we waren er al vroeg. :) Moet je wel gelijk geven ivm het praten dan. :j

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 18:30

Jackytje schreef:
Uh, ik was bij 2 andere gillende meisjes _O- Ik zat schuin in het midden, we hadden leuk plaatsje, we waren er al vroeg. :) Moet je wel gelijk geven ivm het praten dan. :j

Ochjeej gezellig :P Ik was echt wel verschoten van de hoeveelheid gegil! Als je naar een boyband gaat okee... Nu moet ik wel toegeven, Macklemore heeft wel een lekker lijf O:)
& Ik was echt stil na zijn verhaal over drugsverslaving en dan dat liedje erna. Stonden die wijven naast ons maar te gillen, hou je kop dicht dit is sentimenteel! :+

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 19:13

Haha idd. Vond soms het wel beetje ongepast, zoals tijdens dat drugsverhaal.. leek of ze het 'toejuichten'...