Harman Kardon Go + Play?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mcjv

Harman Kardon Go + Play?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 19:28

Hallo bokkers!

Ik heb sinds een jaartje een Philips Dockingstation voor mijn iPhone (voor de geïnteresseerde kan ik wel even het model opzoeken), maar ben wel toe aan wat 'heftigers' en dan praat ik met name over de bass. Ik luister meestal reggaeton, moombahton, (drug)house, en daarbij vind ik bass wel belangrijk.

Nu was ik laatst bij een vriend uit een vriendengroep bij ons in de buurt, en die had deze boxen staan. En ik vond ze wel wat. Maar ik heb mijn aandacht niet echt bij de muziek gelegd, dus ik ben eigenlijk erg benieuwd naar ervaringen. Ik woon bovendien ook in een flat en vraag me af of je de bass en het volume afzonderlijk van elkaar harder en zachter kan zetten oid. Heb niet de vriendelijkste onderburen, vandaar. :)

Dus.. Wie durft? :D

Alvast bedankt!

Saskiaatje

Re: Harman Kardon Go + Play?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:24

Als je écht hoge kwaliteit muziek uit speakers wilt horen raad ik je sowieso aan om voor een bedrade aansluiting te gaan.
Ook de Harman Kardon die je noemt werkt met Bluetooth en daarmee gaat de kwaliteit al snel een stuk achteruit. Daarbij kunnen er vertragingen en haperingen optreden.
Aangezien de meeste mensen hun telefoon toch niet gebruiken als er muziek gestreamd wordt is draadloos toch niet echt nodig?

Murthul

Re: Harman Kardon Go + Play?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 14:10

Ik zou als ik jou was bij een mediamarkt in jouw buurt langsgaan, rotterdam heeft een redelijk grote, dan kun je alles uitproberen en dus ook kijken naar de kwaliteit en dergelijke..