Ik ben nu eindelijk in het bezit van een rijbewijs, maar helaas geen auto. Door omstandigheden hebben ook mijn ouders geen auto meer dus rij-ervaring opdoen zoals de meesten dat doen zit er voor mij niet in. Ik heb wel het geluk dat ik een vriendin heb in Groningen die een auto leent van haar ouders waar ik morgen een ritje in mag maken. Maar het is dus niet HAAR auto, dus wekelijks een ritje daarin maken zit er ook niet in. Dus bedacht ik mij dat ik ook wel een auto kon huren om zo wat meer ervaring op te doen. Want ik vind het zonde om na een half jaar intensief lessen en het behalen van mijn rijbewijs dan gewoon een jaar of langer niet te rijden. (Dan vraag je je misschien af, waarom heb je dan in hemelsnaam je rijbewijs gehaald? Nou, omdat ik toch van plan ben hier op dit platteland te blijven wonen en een auto gewoon een must is. Als student is die auto nog niet echt een must maar ik ben toch wel van plan te gaan sparen voor een auto voor later.) Maar ik wil het dus onderhouden en meer ervaring opdoen, ik heb al wilde plannen gemaakt met me moeder dat ik haar zou komen ophalen met de auto en haar dan mijn bijrijdpaardje zou laten zien. En toeren met een vriendin door de omgeving, maar 'klein' probleempje, de auto. Nu heb ik al wat gegoogled naar auto verhuur in Groningen. Ik begon bij de Bo-Rent, omdat ik die als enige kende. Maar daarvoor moet je 2 jaar in het bezit van een rijbewijs zijn en dat ben ik dus niet.
Nu waren er meer dan genoeg die deze eis niet stelde, enige wat erbij kwam als beginnend bestuurder was een verhoogd eigen risico, maar dat snap ik ook. Maar welke moet ik nou kiezen? Er zijn er zoveel!Zijn er misschien Bokkers die in Groningen stad een auto gehuurd hebben? Bij welk bedrijf, waar in Groningen zit die? (Sommigen zaten echt op verlate plekken dat ik echt dacht van: ja, hoe KOM ik daar in hemelsnaam zonder auto.
) Hoeveel kostte het ongeveer? En wat waren jullie ervaringen met deze verhuurder? 
Tipje: loop voor het wegrijden even met de verhuurder om de auto, zorg dat alle beschadigingen genoteerd worden. Niet dat je achteraf iets in de schoenen wordt geschoven