Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar vraag me af of dat iet overal is...
Allemaal zeer tevreden en wij wonen in het grensgebied.inge81 schreef:Ik ben blij dat ik er eindelijk weer vanaf ben en terug zit bij vodafone.
Vaker geen bereik als wel. Klantenservice die vanalles beloofd maar niet waarmaakt.
Zomaar uit t niets een rekening voor dataverbruik, terwijl mijn toenmalige telefoon geen internet had. Belofte dat iets word geretourneerd bqua geld, maar dan moet je welb6 maanden geduld hebben en veel zeiken, bellen en aangetekende brieven verzenden.
Afgesloten worden wegens niet betalen ( terwijl er wel betaald was).
En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Mijn advies, nooit aan beginnen
mie123gie schreef:ik zou als je een abo met iphone 4 wilt naar de hollandse nieuwe gaan, ik zit daar nu ook en het bevalt top en het kost maar 24,39
HorseTimeXL schreef:mie123gie schreef:ik zou als je een abo met iphone 4 wilt naar de hollandse nieuwe gaan, ik zit daar nu ook en het bevalt top en het kost maar 24,39
oke bedankt voor je tip!
Ja als ik het zo lees zijn ook hier de meningen verdeeld. ik zal wel even aanzien. ik wil wel heel graag een iphone. en die bij hollands nieuwe zou prima binnen mijn budget vallen. Kreeg jij die telefoon snel?
_Friemel schreef:Dat is de algemene pagina, als je even op de iphone klikt dan zie je de aanbieding van de iphone.
Kan zijn dat het soms in de winkel een actie is maar die zijn nooit onbeperkt geldig, is bijvoorbeeld met extreme hitte dat ze korting geven van ter hoogte van temperatuur of een maand lang bieden ze de abo's goedkoper aan.
Ik weet echt wel waar ik het over heb![]()
@TS, vergelijk ook even met provider wat je zoal krijgt, vooral data is belangrijk als je veel facebookt en spelletjes doet zoals candycrush dan is 500MB misschien wat weinig.