Vast niet het eerste jongenstopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Vast niet het eerste jongenstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:50

Nou bokkers ook ik wil graag even mijn hart luchten.

Eind maart is het uit gegaan tussen mij en m'n ex na een relatie van zo'n 20 maanden, verrassend genoeg was ik vrij snel over hem heen,
ik pakte m'n leven prima op en kreeg ontzettend veel steun van al mn vrienden en vriendinnen.
Begin april raakte ik op een feestje aan de praat met een jongen die ik al veel langer van gezicht ken door school.
Van het een kwam het ander en we hadden gezoend.
Tot eind mei waren we veeel meer dan vrienden maar het was niet officieel.
Ik was voor de tweede keer hopeloos verliefd geworden op een jongen :j
Meneer kwam terug van z'n vakantie in mei, om een lang verhaal kort te maken, er waren toch niet genoeg gevoelens..
Hij kwam me ophalen met de auto, hij is 18 en ik ben 16, en we reden wat rond om te praten.
Huilend als een klein kind zat ik daar, nog nooit zo'n zwaar gebroken hartje gehad. -O-

Vervolgens heb ik dik een week om deze jongen gehuild, ik kwam hem voortdurend op school tegen, dus ''het over hem heen komen'' ging wat lastiger.

En ja hoor in een haverklap alweer een jongen leren kennen, kende ik ook al van gezicht en zat vorig jaar bij ons op school.
Midden juni tot afgelopen zondag waren ook hij en ik veel meer dan vrienden, maar weer niks officieels.
Meneer kwam terug van vakantie met vrienden, en ja je raadt het al, de gevoelens waren stukken minder geworden. :n

Gaan we weer: die zelfde zondag begon een jongen die ik óók al van school ken, wel wat beter door feestjes etc. , me whatsappjes te sturen, en we raakten dag in dag uit aan de praat. Gister met hem en 2 vrienden van hem naar het strand geweest.
Was ontzettend gezellig, en nee er is niks gebeurd wat betreft hem en mij. :')

Nu hoorde ik van de broer van m'n beste vriendin dat hij me best ziet zitten en een relatie met mij wel leuk zou vinden.
Jongen is net 18, ontzettend lief en aardig en ook ik begin me steeds meer te interesseren in hem.
En dit was nou niet echt het plan! Na al die liters tranen die ik gehuild heb om de afgelopen jongens, de slapeloze nachten, wilde ik m'n aandacht de komende maanden niet vestigen op jongens, of een jongen in het algemeen.

En tóch gebeurd het alweer, weer leer je er eentje kennen en raak je aan de praat.
Ligt dit nou aan mij? Dat ik niet zo goed 'single' kan zijn?
Bokkers die dit misschien ook wel herkennen?
Ik word nu wel moe van mezelf _O-

Mandy517

Re: Vast niet het eerste jongenstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:52

Ik herken het wel een beetje hoor.. Ik denk dat je gewoon van de aandacht houdt :)
Niet zozeer iets mis mee hoor, maar denk er wel aan dat er rare verhalen kunnen opduiken als je zo snel iemand anders leuk vind :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:53

Misschien ben je niet veeleisend? Of ben je aandachtsgeil :')

Ookal was het niet het plan, zou er gewoon voor gaan! Leuk toch? :D

Vraagje, je geeft aan dat je steeds veel meer dan vrienden was met ze. Ik hoor veel van jongens dat ze gauw uitgekeken zijn op een meid als ze meteen alles er al mee gedaan hebben :P

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:53

Als het voor jou goed voelt gewoon doen, zo niet neem dan nog wat tijd voor jezelf en zeg dat tegen hem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:54

Mandy517 schreef:
Ik herken het wel een beetje hoor.. Ik denk dat je gewoon van de aandacht houdt :)
Niet zozeer iets mis mee hoor, maar denk er wel aan dat er rare verhalen kunnen opduiken als je zo snel iemand anders leuk vind :)

Dan krijg je idd al snel het ''slettebak verhaal''.
Overigens heb ik nog geen specifieke gevoelens voor de jongen die nu veel tegen me praat, gelukkig.
Ben er helemaal niet aan toe en wil graag lekker lol met vrienden/vriendinnen maken! :)

Mandy517

Re: Vast niet het eerste jongenstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:55

Ik zeg ook niet dat je dat bent hoor, haha!
Gewoon doen waar je je goed bij voelt