Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Quiir

Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 00:12

(Zit vast een typfout in ''Genante'', wie kan mij even vertellen hoe je dat ookalweer schrijft? :o? :'))

Je kent ze wel.
Die super genante opmerkingen die je moeder dan maakt waar natuurlijk de hele wereld bij is.
Ik heb ze laatst weer mogen ontvangen :)

Ik duik, je weet wel, met zo'n fles op je rug.
En laatst moest ik examen doen.
Eerste keer niet gehaald, maar de 2e keer wel.
Dus mijn moeder zei tegen mijn (engelse<3) instructeur:
''ZE KOMT JE ZOENEN!''
En laatst zei de duik-center-eigenaar van 'Hoe kon je ooit je examen halen?' Omdat ik 1 ding niet wist.
Mijn moeder...
'By kissing Ray!'

Dus... wie kent ze nog meer?

(Er zullen vast meer topics hier over zijn, maar ik kon ze met de zoekfunctie niet vinden, behalve 1 uit 2009)

bromfiets

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 00:15

Je hebt genante goed geschreven :P

Mijn moeder denk nog steeds dat ik opgevoed moet worden, ook al ben ik inmiddels 30. Dat gaat van opmerkingen dat ik MOET eten tot de vraag of ik ook tussen m'n tenen heb gewassen. Of daar mensen bij zijn of niet is niet van belang :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 00:19

Niet van mijn ma, maar van de moeder van m'n ex, toen ik daar de eerste keer was. "Wij horen het bed wel kraken hoor dus hou je een beetje rustig hahaha" :') Waar heel de familie bij zat... Juist.

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 00:20

bromfiets schreef:
Je hebt genante goed geschreven :P

Mijn moeder denk nog steeds dat ik opgevoed moet worden, ook al ben ik inmiddels 30. Dat gaat van opmerkingen dat ik MOET eten tot de vraag of ik ook tussen m'n tenen heb gewassen. Of daar mensen bij zijn of niet is niet van belang :')

Haha oke gelukkig :P

Ja. Geweldig zo'n moeder :j

[Nog even iets: Ik ben 12 en die instructeur 30.. Ja daar ga ik mee staan zoenen. :j]

BaileyMix schreef:
Niet van mijn ma, maar van de moeder van m'n ex, toen ik daar de eerste keer was. "Wij horen het bed wel kraken hoor dus hou je een beetje rustig hahaha" :') Waar heel de familie bij zat... Juist.

Inderdaad :') Sterkte ermee :P

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 00:22

Oh gog, ja hier ook zo'n moeder maar nu kan ik nergens opkomen :')
Maar de grofste opmerkingen daar is ze nog het sterkst in. *zucht¨*
Ik lees mee, mss dat me dan iets te binnen schiet ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 09:37

Ja hier, toen ik op m'n twaalfde voor de eerste keer ongesteld was geworden :')
We woonden in een klein dorpje met nog zo'n ouderwetse buurtbakker. Mijn moeder ging blij een grote (rode :') :') ) vlaai halen om te vieren dat haar dochter 'een grote meid geworden was'.
In de bakkerij vroeg de eigenaar wat de gelegenheid was, waarbij mijn moeder vol trots door de (overvolle) zaak riep dat ik voor de eerste keer ongesteld was geworden :oo
Ik was er zelf niet bij en wist er dus niets van, tot ik 's middags en de volgende dag door het halve dorp werd gefeliciteerd met mijn eerste menstruatie := Toen was ik not amused. Nu kan ik er wel om lachen :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:05

Wat vreselijk, felicitaties krijgen voor zo'n onding als je menstruatie :') .

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:08

Geweldig topic :') Ik kan zo snel niet op iets komen maar er is vast wel genoeg :+

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:09

Ik weet nog dat ik voor het eerst een bh'tje aanhad.
Mijn moeder riep al dat ik een bh moest dragen toen er niets te zien was(nu nog niet ;) ) maar ik vond het zo'n onding dat ik het echt niet wilde.
Uiteindelijk toch maar overstag gegaan, t was mijn eigen besluit dus vooruit...
Zitten we op visite, wrijft m'n ma over mn rug en roep keihard: "ooooow, wat leuk!!! Je hebt een bh'TJE aan!!" (tje expres in hoofdletters, mocht de naam bh niet hebben haha)

Ook wilde ze mn eerste menstruatie vieren, maar dat heb ik gelukkig af kunnen weren, heb er nog steeds een gruwelijke hekel aan.

Nena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:10

Gelukkig heb ik niet zo'n moeder, meestal ben ik de flap-uit :+

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:14

Haha, wat een geweldig topic! Ik kan nu alleen niks verzinnen.......

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:27

Cayenne schreef:
Ja hier, toen ik op m'n twaalfde voor de eerste keer ongesteld was geworden :')
We woonden in een klein dorpje met nog zo'n ouderwetse buurtbakker. Mijn moeder ging blij een grote (rode :') :') ) vlaai halen om te vieren dat haar dochter 'een grote meid geworden was'.
In de bakkerij vroeg de eigenaar wat de gelegenheid was, waarbij mijn moeder vol trots door de (overvolle) zaak riep dat ik voor de eerste keer ongesteld was geworden :oo
Ik was er zelf niet bij en wist er dus niets van, tot ik 's middags en de volgende dag door het halve dorp werd gefeliciteerd met mijn eerste menstruatie := Toen was ik not amused. Nu kan ik er wel om lachen :')

whahaha _O- Dat wil je echt niet op je twaalfde -O-

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:28

Als mijn ouders komen kijken op wedstrijd en ze zien iets wat in hun ogen niet goed is of goed gaat. Gaan ze daar heel hard op over staan praten. "Man houd toch op!" "Dat wordt toch niks..." of: "is dat een tuiger? "enz enz. En dan niet door hebben dat er stalgenoten/ouders/vrienden van de ruiter of amazone naast hun staan.

Als ik dan vraag of ze hun mond willen houden zijn ze beledigd :P Vooral me vader..

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:44

anne3000 schreef:
Als mijn ouders komen kijken op wedstrijd en ze zien iets wat in hun ogen niet goed is of goed gaat. Gaan ze daar heel hard op over staan praten. "Man houd toch op!" "Dat wordt toch niks..." of: "is dat een tuiger? "enz enz. En dan niet door hebben dat er stalgenoten/ouders/vrienden van de ruiter of amazone naast hun staan.

Als ik dan vraag of ze hun mond willen houden zijn ze beledigd :P Vooral me vader..

Dat doet mn moeder ook dus! Laatst was er wedstrijd op stal en ik en mn moeder mogen zo'n meisje niet. Ik had iets gewonnen en zij niet zegt mn moeder te hard : hehe .... heeft eens een keer geen prijs. :oo

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:55

Na wat geborrel met het halve gezin (m'n moeder, zusje en ik), hadden we het eens over hoe aantrekkelijk onze familie is. Toen waren mijn zusje en ik het er over eens dat onze neef er niet verkeerd uit zag, net als onze oudste nichtje (en wijzelf natuurlijk, haha).
Tijdje later had mijn moeder bezoek. Ik weet niet hoe en waarom, maar ineens verkondigde mijn moeder dat m'n zusje en ik wel een beschuitje wilden eten met onze neef, als hij onze neef niet was geweest }:0 Man, ik schaamde me dood. Ze bracht het echt alsof wij zwaar verliefd waren op die jongen, terwijl het enkel onze neef is.

Ze heeft wel vaker zulke rare opmerkingen, flapuit die ze is. Ik zal eens denken.

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:58

Whaha geweldig topic! _O- _O-

Ik ga even nadenken :D

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:04

oh wat heerlijk. Ik kan het me ook niet snel nu even herrinneren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:05

Rebel_Jits schreef:
Na wat geborrel met het halve gezin (m'n moeder, zusje en ik), hadden we het eens over hoe aantrekkelijk onze familie is. Toen waren mijn zusje en ik het er over eens dat onze neef er niet verkeerd uit zag, net als onze oudste nichtje (en wijzelf natuurlijk, haha).
Tijdje later had mijn moeder bezoek. Ik weet niet hoe en waarom, maar ineens verkondigde mijn moeder dat m'n zusje en ik wel een beschuitje wilden eten met onze neef, als hij onze neef niet was geweest }:0 Man, ik schaamde me dood. Ze bracht het echt alsof wij zwaar verliefd waren op die jongen, terwijl het enkel onze neef is.

Ze heeft wel vaker zulke rare opmerkingen, flapuit die ze is. Ik zal eens denken.

Hahaha _/-\o_ _/-\o_
Raap me op XD

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:05

ik met mijn eerste vriendje op me 13de zei me moeder oooh is dat me aanstaande schoonzoon! jongen is nooit meer geweest :') zal vast nog wel meer zijn kan er nu niet op komen haha

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:06

Mijn moeder maakt er geloof ik een sport van om genant te doen...

Ooit hadden we een gesprekje op school met een of andere leraar, helemaal op de bovenste verdieping... en in plaats van daarna gewoon de trap af te lopen glijdt ze van de railing af.

En ik werkte in een supermarkt, en mijn moeder kwam welleens vreselijk irritant doen. Of ooit had ik haar per ongeluk gezegd dat ik wel een leuke collega had, ging ze die dus stiekem naar produchten vragen in de supermarkt om erachter te komen wat voor iemand het was. zuuuucht.

Ik maak me er maar niet zo druk om, ik ben dol op mijn lieve mamsie :D
al vind ik het niet altijd evenveel de bedoeling dat al mijn tantes op de hoogte zijn van alles wat ik doe en meemaak.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:10

Oooh heerlijk, als moeder zijnde probeer ik er welop te letten. Maar denk eens na al die jaren gekrijs in de supermarkt hoe moeders wraak willen :') :+
Mooiste vond ik als leerkracht oo een vmbo, een moeder die haar zoon brood kwam geven. Of ze hem even mocht roepen.. Ja hoor. Pakt ze de omroepset en galmt door de school: " XXX kom je even naar mama? Ik heb je brood want dat had je laten liggen." :')
Echt, ik heb me bezeken van het lachen, arm joch. Had ook niet gerekend dat ze zo vrij zou zijn daarin. :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:12

Ik heb het ook! :D

Toen ik voor het eerst condooms had gekocht :D Mijn ouders waren mee naar het winkelcentrum en ik was de drogist gauw binnengeglipt. Mijn moeder steeds: Wat heb je nou gekocht dan? Ik steeds ontwijkende antwoorden gegeven. Kwamen we thuis, stormt ma ineens mijn kamer binnen, grist de tas van tafel en roept: wat heb je nou gekocht? Condooms zeker? HAHAHA :)) --> :\ ...eeh o. Nouja ik ben blij dat je er zo over denkt, dat je het wel veilig doet.. [Ik: Ma..] Ma: ik weet nog wel mijn eerste keer... Ik: MA! Ik wil het niet weten! Genant genoeg zo! :')

1e x bh kopen, we kwamen opeens heul veul bekenden tegen en bij iedereen stoppen, praatje maken en zeggen: ja we gaan de eerste bh kopen voor mijn dochter, want ze had er last van en ook met sporten enzo... :+ In de winkel zat ze aan mijn tieten te sjorren om alles 'goed te leggen'

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:15

mijn moeder gaf me een pakje condooms mee toen ik voor het eerst een weekendje weg ging met vriendinnen, volgens mij was ik toen 15 en daar nog eeeeeecht niet mee bezig. En dan doet ze het ook niet stiekem in mijn tas he, nee dat komt ze even brengen en vertellen als het goed druk is thuis.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:19

Ik dacht dat mijn moeder erg was.. Ik ga stuk hiero _O- _O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:20

Jaa, die ken ik ook nog wel ja.

Op mn 12e een jurkje aan voor een kennismaking. Mijn moedr vond m geweldig staan, maar iedereen vond m spuug lelijk.
Ja....hoe ga je dat nou uitleggen?

Of je staat in de winkel (aldi ofzo) en daar wil ze een broek kopen (die er op dat moment is) Maakt men kont niet dik toch?
En dan ook nog aan andere klanten vragen....

En inderdaad....Heel hard praten, alsof iedereen het moet horen...

SHAME

Of we lopen samen door een winkelcentrum, een aantal jongens (Was ik nog vrijgezel paar jaar terug...Aaah was toen nog een beugelbekkie!) zegt ze ineens "moet je ze zien kijken!!! Ze vinden je geweldig!!"

Toe...nee....niet zo hard....i dont care!