Jaar naar het buitenland kado voor vriendinnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vevina

Jaar naar het buitenland kado voor vriendinnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-13 19:52

Ik ga een jaar naar het buitenland, en aangezien ik geen afscheidsfeestje wil geven maar ook niet 'zomaar' opeens weg kan zijn wil ik mijn beste vrienden (7 meiden) een cadeau of iets van een aandenken geven. Maar ik heb echt geen idee wat...
Ik ga naar Australië en Nieuw Zeeland en zat eerst te denken iedereen een kiwi plantje te geven tot ik ging google en zag dat dat flinke planten worden, dus dat zit er helaas niet zin.

Heeft er iemand een idee om een leuk en origineel cadeau te geven?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 20:03

gewoon samen uit eten gaan bij niet een te dure tent?

een soort kalender boek iets waar ze steeds een bladzijde af kunnen trekken of elke dag wat kunnen lezen tot je weer terug komt..

wat je desnoods elke dag zelf wat het opgeschreven. (schrift)

Winged

Re: Jaar naar het buitenland kado voor vriendinnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 21:39

Geef een boekje met foto's en verhalen van jullie. Niet te zwaar en goed mee te nemen.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 22:38

BEU --> LZP

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 22:42

Winged schreef:
Geef een boekje met foto's en verhalen van jullie. Niet te zwaar en goed mee te nemen.

Volgens mij is het anders Winged :D. Ze wil juist de vriendinnen die thuis blijven wat meegeven.

Ik kan zo ook niets te bedenken. Ik zou ook lekker uit eten gaan met zijn allen of een lekker drankje ergens doen. Misschien een mooie foto van jullie als vriendengroep laten maken en die dan geven bij vertrekt (hoeft niet duur, hoeft geen shoot te zijn, maar gewoon een kennis/vriend die een leuk kiekje van jullie maakt) of een collage van verschillende foto's maken en die aan alle vriendinnen geven.

Welk idee zat er achter de kiwi-plant?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 23:24

Goh een kalender ofzo met de datum waarop jij terugkomt duidelijk aangeduid.
Zo een scheurkalender ( kan je misschien ergens laten maken? ) met iedere dag een leuk tekstje of herinneringen die je vriendinnen misschien vergeten. Zoiets als: denk je er wel aan dat ( een bepaalde vriend van jullie ) over 2 dagen jarig is?

Misschien een klein plantje geven en geen kiwi? Frambozenstruikjes worden niet super groot denk ik. Al heb je dan niet zoiets 'exotisch' of van dat land afkomstig.

Ik heb een vriendin toen ze een jaar naar Amerika ging een foto-album en een fotocamera gegeven ( je weet wel zo eentje die je nog moet opdraaien van bij het Kruidvat weg ). Misschien kan je een avondje/dagje iets leuks doen en dan super veel foto's maken. Deze 7x laten afdrukken zodat iedereen een aandenkensboek heeft?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 23:29

Mijn nichtje die toevallig een jaar naar USA gaat geven we met de familie een ereader.. Weet niet of ze daar wat aan heeft oid?

Edit: laat maar , dacht andersom :+

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 09:47

Een fotoshoot met zn alle als iedereen met elkaar omgaat en dan laten afdrukken? :)

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 09:48

Armbandje?

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:13

Ik heb mijn familie indertijd "vergeet-mij-nietjes" gegeven.
Ik vond deze bij de Action met nog een mooie tekst erop. Volgens mij waren het twee emmertjes met zaadjes, zodat ze het nog zelf moesten zaaien. Deze hebben ze nu nog steeds en staan in de tuin.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 16:19