Vendosupport.com haalt geld van onze creditcard??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Vendosupport.com haalt geld van onze creditcard??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-13 15:58

M'n moeder was even bezig om alle uitgaven van de creditcard op een rijtje te zetten en we komen nu toch wat tegen..
Vanaf mei 2013 wordt er meermaals door Vendosupport.com geld afgeschreven van onze rekening. Soms meerdere malen per dag, dan weer een tijdje niet. De bedragen verschillen van €0,95 tot wel €39,95..

Ik heb wat op internet gezocht en wat daaruit komt is niet om blij van te worden..

Vanavond gaan we bellen als m'n vader thuiskomt (mijn moeder willen ze niet helpen omdat ze niet de hoofdbeheerder is, blabla 8)7 8)7 ). Heeft iemand nog enig idee wat er aan de hand is?

Kinke

Re: Vendosupport.com haalt geld van onze creditcard??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 16:09

volgens mij krijg je behoorlijk goede hulp bij dubieuze creditcard afschrijvingen. Gewoon even met de bank bellen en overleggen wat je moet doen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 16:11

Hmmm die berichten die je via google vindt zijn inderdaad weinig positief!!
Maar met een creditcard heb je inderdaad veelal veel bescherming, dus ik denk dat je moeder het wel teruggestort krijgt. Wel enorm vervelend!! En hopen dat ze niet blijven doorgaan, want dan blijf je bezig!!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 16:12

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-13 16:19

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 16:24

He jakkes.. Wellicht kan je dit bedrijf blokkeren. Dan kunnen ze niet meer afschrijven. Ik weet dat ik bij de rabobank geld van automatische incasso terug kan boeken maar hoe dat bij creditcards zit.. Misschien zit je dan ook wel verkeerd bij de bank maar moet je je creditcardbedrijf hebben, het fijne weet ik er niet van helaas. Succes ermee!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 22:58

Heeft je vader inmiddels gebeld?? Ben heel benieuwd wat ze ervan zeiden!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 09:43

Oh, komen bijzonder veel klachten over dat Vendo Support. Snel even de bank bellen!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 09:47

Ik hoop dat jullie eruit komen meis :) Wel gek zoon bedrijfje dat zomaar geld van je kaart aftrekt

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 11:20

Nou we zijn erachter. Iemand uit ons gezin heeft een site die daaraan gelinkt is een keer bezocht en lid geworden omdat dat nodig was voor een spelletje van de Xbox ofzo. Daarbij word dus automatisch een soort abbonement afgesloten en op die manier nemen ze willekeurig af en toe een bedrag van je rekening zodat het niet opvalt.
Het zal ergens in kleine lettertjes hebben gestaan dus we krijgen geen geld terug en een onderzoek hoeft er ook niet te komen. Gelukkig zijn we niet de enigen die erin getrapt zijn, op internet zijn er een hele hoop slachtoffers. Wijze les!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:27

Tjee, bizar zeg!!!!! Ben je mooi klaar mee.... Om hoeveel geld gaat het in totaal? :(:)

Heb je het nu wel kunnen stop zetten?