Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geryon schreef:Ik zou het niet echt kunnen waarderen als mijn dochter op deze leeftijd met een zoveel oudere vriend thuis komt omdat hij waarschijnlijk al wat verder is qua seks. Maar je doet er niet zoveel aan. Je bent waarschijnlijk mentaal al wat ouder dan je zus? Misschien daarom jullie meningsverschil.
XmissdaphX schreef:Geryon schreef:Ik zou het niet echt kunnen waarderen als mijn dochter op deze leeftijd met een zoveel oudere vriend thuis komt omdat hij waarschijnlijk al wat verder is qua seks. Maar je doet er niet zoveel aan. Je bent waarschijnlijk mentaal al wat ouder dan je zus? Misschien daarom jullie meningsverschil.
Wil niet heel stom doen hoor maar kinderen van 16 hebben tegenwoordig bijna allemaal al seks gehad.
Ik zou inderdaad toch nog een keer goed met je zus praten!
Mienez schreef:Niets van aantrekken. Als je hem leuk vindt en hij jou dan is het toch goed?!
Ik snap niet waar mensen zich druk om maken. Jij moet je daar ook niets van aantrekken. Het is toch jou leven? Ik heb het sowieso niet op dat soort ongeschreven regeltjes. Als je maar gelukkig bent, daar gaat het om. Al is hij 50. Die cijfertjes maken niets uit.
Toch snap ik wel een beetje waar dat vandaan komt hoor. Je hebt bepaalde levensfases waar je doorheen gaat en die verschillen toch wel als je 16 of 21 bent. Die ontwikkeling die je dan nog mist/waar je in zit maakt dat er op die leeftijd vaak wat moeilijker wordt gedaan. Als jij 21 bent en hij 26 dan zegt niemand er meer wat van.
Het enige wat wel heel belangrijk is dat je samen (jij en jou vriend) op 1 lijn komen te zitten als het gaat om verwachtingen e.d.) Laat je vooral niet meeslepen maar volg je eigen gevoel.
bontebonte schreef:over sex enzo hebben we het niet zo is ie totaal niet het is een keurig opgevoedde jonge die w8 op je zolang het moet en niet zomaar de eerste de beste pakt die hij pakken kan .
Daenerys schreef:Mijn ouders waren daar destijds ook bezorgd over, maar mijn vriend heeft ook gewacht tot ik er klaar voor was. Er zijn nog wel nette jongens te vinden op deze wereld

XmissdaphX schreef:Geryon schreef:Ik zou het niet echt kunnen waarderen als mijn dochter op deze leeftijd met een zoveel oudere vriend thuis komt omdat hij waarschijnlijk al wat verder is qua seks. Maar je doet er niet zoveel aan. Je bent waarschijnlijk mentaal al wat ouder dan je zus? Misschien daarom jullie meningsverschil.
Wil niet heel stom doen hoor maar kinderen van 16 hebben tegenwoordig bijna allemaal al seks gehad.
Ik zou inderdaad toch nog een keer goed met je zus praten!

Daenerys schreef:Ik ben het helemaal eens met ietjelover! Ik viel ook altijd voor oudere jongens. Nu ben ik 23, en val ik op mannen van tegen de 30 hahaha