Probleem met paint shop pro

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Probleem met paint shop pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 18:21

Ik heb de laatste tijd regelmatig dat paint shop pro vastloopt en er komt dan te staan bij scriptuitvoer: er is een onbekende fout opgetreden. Hij reageert dan ook nergens op, de enige optie is de computer opnieuw opstarten. Nu had ik een tijdje geleden ook en toen heb ik paint shop pro van de computer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. (heb een cd-rom met unieke code) maar nu is het dus weer opnieuw gekomen.
Wie komt dit bekend voor of weet wat je eraan kan doen? Ik heb het programma echt nodig straks nog veel meer dus dan kan dit gewoon niet..

saskiakefie

Re: Probleem met paint shop pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 18:27

Oh en via ctrl/alt/delete kan ik 'm ook afsluiten en daarna opnieuw opstarten maar mn bewerking is dan wel verloren gegaan natuurlijk..

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:53

Ik had het ook met PSP XI, die eraf gehaald en vervangen door PSP X2, maar kreeg al snel te maken met hetzelfde probleem. Het waren allebei netjes in de winkel gekochte programma's met code, dus geen illegale downloads.

Ik heb nu Photoshop :+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:54

Er zijn programma's die andere programma's kunnen doorlichten op systeemfouten en dit eventueel kunnen oplossen, zoiets al geprobeerd?

Al weet ik even niet zo de naam ervan. :=