gebruik ff afkortingen van namen.
Ik heb 15 maanden lang een Vriend gehad Ri en dat is anderhalve maand geleden uit gegaan.
Nu anderhalve maand laten zijn we tot het besluit gekomen het een pauze te noemen en verder te gaan.
Maar nu komt het punt dus iedereen aan mijn kant weet al dat we weer samen zijn maar bij zijn kant niemand.
we zijn inmiddels ruim een week weer samen en vind het nu wel een beetje opvallend.
Hij geeft als excuus het niet aan zijn moeder te vertellen want hij is bang dat zei gaat zeiken.
Owkee dat snap ik wel een beetje maar uitstellen heb ook geen zin maar goed hij is nu 10 dagen op vakantie dusja daar is hij onderuit gekomen zegmaar.
Maar hij is dus op vakantie met zijn beste vriend Re en die weet dus ook nog van niks.
hij is heel onduidelijk over waarom niet enzo en ik ga allemaal dingen in me hoofd halen.
Nu heb ik vandaag gevraagd of hij niet een andere heeft en hij zegt van niet maar nu lees ik net op zijn twitter dat hij op een camping staat met nog 2 andere meiden en ik heb daar niks over gehoord enzo dus vind het kei vaag.
(hij is op vakantie met familie van Re en die meisjes zijn geen familie)
Nu weet ik niet wat ik moet doen want ik voel me er nogal rot over en als ik er over begin wordt hij best kortaf enzo en sinds hij op vakantie (hij is nu 2 dagen weg en komt over een week terug) doet hij ook afstandelijk en stil en zegt niet veel en ik snap dat hij niet altijd kan praten maar af en toe toch wel.
Heeft iemand advies en alsjeblieft niks over je stelt je aan ofzo want dat mag je best vinden maar hou dat lekker voor je
(Nee, dat moet je niet doen, wel als blijkt dat hij "iets" met die meisjes heeft gedaan.)