Help wat moet ik doen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maiateck

Help wat moet ik doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 15:43

Ik denk ik ga maar jullie om mening vragen want ik weet het echt niet meer,
gebruik ff afkortingen van namen.

Ik heb 15 maanden lang een Vriend gehad Ri en dat is anderhalve maand geleden uit gegaan.
Nu anderhalve maand laten zijn we tot het besluit gekomen het een pauze te noemen en verder te gaan.
Maar nu komt het punt dus iedereen aan mijn kant weet al dat we weer samen zijn maar bij zijn kant niemand.
we zijn inmiddels ruim een week weer samen en vind het nu wel een beetje opvallend.

Hij geeft als excuus het niet aan zijn moeder te vertellen want hij is bang dat zei gaat zeiken.
Owkee dat snap ik wel een beetje maar uitstellen heb ook geen zin maar goed hij is nu 10 dagen op vakantie dusja daar is hij onderuit gekomen zegmaar.
Maar hij is dus op vakantie met zijn beste vriend Re en die weet dus ook nog van niks.
hij is heel onduidelijk over waarom niet enzo en ik ga allemaal dingen in me hoofd halen.
Nu heb ik vandaag gevraagd of hij niet een andere heeft en hij zegt van niet maar nu lees ik net op zijn twitter dat hij op een camping staat met nog 2 andere meiden en ik heb daar niks over gehoord enzo dus vind het kei vaag.
(hij is op vakantie met familie van Re en die meisjes zijn geen familie)

Nu weet ik niet wat ik moet doen want ik voel me er nogal rot over en als ik er over begin wordt hij best kortaf enzo en sinds hij op vakantie (hij is nu 2 dagen weg en komt over een week terug) doet hij ook afstandelijk en stil en zegt niet veel en ik snap dat hij niet altijd kan praten maar af en toe toch wel.

Heeft iemand advies en alsjeblieft niks over je stelt je aan ofzo want dat mag je best vinden maar hou dat lekker voor je ;)

Tieneke

Re: Help wat moet ik doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 15:46

Ik vind niet dat je je aanstelt. Ik zou ook not amused zijn als mijn vriend niet open is naar anderen over het hebben van een relatie en dan ook nog, zonder ik dat weet, op vakantie is met een paar meisjes. Dan zou ik persoonlijk al snel denken dat ze het niet mogen weten, omdat hij dan geen pret kan hebben met die andere meisjes. Maar goed, ik beschouw mezelf wel als een achterdochtig persoon...

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:18

Ik vind ook niet dat je je aanstelt.
Zou dit echt niet pikken en ook allemaal dingen gaan denken. Ik lees het alsof hij nu eigenlijk liever vrijgezel is.
Want ieder persoon zou toch blij zijn als je weer bij elkaar bent? En dit vertel je dan toch gewoon?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:22

Ik zou hier ook wat achterdochtig van worden inderdaad... Wat Marloes al zegt. Dat is ook wat mij te binnen schoot.

IngeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:24

Een kerel die niet trots op je is, is je niet waard.

maiateck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:36

het is ook dat hij zelf de keuze heeft gemaakt om me terug tenemen zegmaar,
hij had het uitgemaakt en heeft uit eindelijk me weer gevraagd om het makkelijk te zeggen.

Ik snap het ook gewoon niet maar ik wil hem ook weer niet kwijt.
wat vinden jullie wachten tot hij terug is en dan recht in ze gezicht erover hebben dan kan hij niet ff banketstaaf verhaal ophangen want ik zie meteen als hij liegt of moet ik maar gewoon afwachten ?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:43

Gewoon afwachten tot het ooit ter sprake komt, zou ik niet doen. Ik zou toch wel zelf het gesprek aanknopen, met in het achterhoofd de dingen die anderen hier hebben gezegd. Je bent meer waard dan iemand die jou verborgen houdt, dus ik zou dat wel duidelijk maken aan hem. Nu zou ik wel goed nadenken over hoe je dat gesprek gaat beginnen.

En ergens zou ik een SOA-test vragen van hem, maar dat zal vast te wantrouwig overkomen... :+ (Nee, dat moet je niet doen, wel als blijkt dat hij "iets" met die meisjes heeft gedaan.)

maiateck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:48

haha naja voor het uit ging wilde ik dat al en toevallig is het laatst ook ter sprake gekomen omdat wij het zonder doen omdat ik zijn enige ben (voor zover ik weet dus :p) en ik toen die tijd een SOA-test heb gedaan en ik vond dat hij nu aan de beurt was maarja dan krijg je dit:

Maar dan moet ik een afspraak maken bij de dokter en dan moet ik het aan me ma vertellen ofzo dat zei hij laatst dat ik dacht wtf xD
maar die SOA-test ga ik inderdaad ook weer langzaam boven brengen is wel een goede :)

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:50

Ik zou gewoon als hij weer terug is, met hem in gesprek gaan.
Niet via de telefoon, maar gewoon in het echt!

Of hij verteld het gewoon iedereen, en doet niet langer geheimzinnig, of hij is je gewoon niet waard.
Want zeg nou zelf, op deze manier is een relatie toch ook niks?

Als hij zo geheimzinnig blijft doen, en misschien ondertussen toch met andere meiden flirt zit er iets niet goed.
Dus goed met hem gaan praten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:51

maiateck schreef:
haha naja voor het uit ging wilde ik dat al en toevallig is het laatst ook ter sprake gekomen omdat wij het zonder doen

Nou fijn, weet het internet dat ook weer

maiateck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:52

jaa en het banketstaaf is nog mijn beste vriendin C is goed bevriend met zijn stiefbroer S en mijn beste vriendin C die praat nogal snel haar mond voorbij tegen S dus als ik het C vertel weet S het ook en als S het weet dan weet zijn moeder het dus ik moet ook nog eens liegen gelukkig spreek ik C niet veel meer maar toch.
Ik ga zeker dat gesprek aan helaas komt hij pas over 8 dagen terug en die ik hem pas over 10 dagen ofzo :(

maiateck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 16:52

Anthea schreef:
maiateck schreef:
haha naja voor het uit ging wilde ik dat al en toevallig is het laatst ook ter sprake gekomen omdat wij het zonder doen

Nou fijn, weet het internet dat ook weer

Leuk om te weten toch :)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:53

En jullie zijn 12 en 13? Kom op zeg, vriendje is wel oud genoeg voor een relatie maar durft of kan of wil dat niet aan mammie vertellen. Voeg daarbij het feit dat hij nu lekker op vakantie is en blijkbaar net doet of hij vrijgezel en het is duidelijk: ga op zoek naar een echte leukerd.

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 14:23

Maflinger_S schreef:
En jullie zijn 12 en 13? Kom op zeg, vriendje is wel oud genoeg voor een relatie maar durft of kan of wil dat niet aan mammie vertellen. Voeg daarbij het feit dat hij nu lekker op vakantie is en blijkbaar net doet of hij vrijgezel en het is duidelijk: ga op zoek naar een echte leukerd.

TS is 17?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 14:28

Zo bedoeld ze het ook niet geloof ik. Op je 12e vertelde je mama nog niet dat je een vriendje/vriendinnetje had. TS en vriend hebben die leeftijd niet meer dus niet tegen mammie zeggen dat je een vriendin hebt is weird.

Ik zou gewoon met 'm face to face praten, denk niet dat je veel bereikt met smsen/bellen. Volgens mij heeft ie gewoon niet zo veel zin in je?

maiateck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-13 14:31

gisteren heb ik hem indirect gevraagd naar die meisjes en die waren er alleen de eerste dag ofzo dus dat is gelukkig allemaal uitgesproken,
gisteren en vandaag deed hij ook weer lief op de app enzo maar toch blijf ik het vaag vinden dat hij het niet zegt.
Dat hij het niet tegen zijn moeder zegt snap ik best want zijn moeder heeft veel moeite met hem loslaten en mij accepteren dus vandaar maar toch duurt het best lang.

Als hij terug is en ik zie hem weer ga ik hem duidelijk maken dat hij het moet vertellen en anders zoekt hij maar een ander.
Ik hoop dat het lukt..
heb nogal een zwak voor hem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 14:35

Mijn vriend zijn moeder vond mij in het begin ook niet erg leuk, sterker nog, voordat ze me had ontmoet stuurde ze hem een berichtje dat ie mij moest dumpen. :')
Vind dat geen reden om niks te zeggen, hallo, jij bent zijn vriendin! Ik zou dat zelf iig niet erg tof vinden.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 14:52

IngeK schreef:
Een kerel die niet trots op je is, is je niet waard.

Zo is het maar net!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 15:11

Ik denk & vind niet dat je je aanstelt. Wel dat je te moeilijk doet.
Met iedere post die je plaatst denk ik steeds meer: 'dumpen. dumpen, want hij is jou niet waard'.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 15:19

Mijn gevoel zegt dat hij je maar voor één ding wilt. Daarmee bedoel ik niet jullie goede gesprekken..
Hij zette je opzij en ineens wilt hij je weer terug. Vervolgens doet hij vaag over jullie relatie richting zijn ouders en vrienden. Blijkbaar ziet hij je niet als ZIJN vriendin, maar een leuke scharrel voor af en toe.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 15:35

Zoals je het verhaal nu vertelt lijkt het er sterk op dat dit simpelweg een gozer is die het wel handig vindt om een vast vriendinnetje te hebben waarbij hij altijd terecht kan *kuch* maar voor de rest graag wil doen alsof hij vrijgezel is.... omdat dat bepaalde voordelen heeft in het dagelijks leven en zeker op vakantie :P

Dat is geen gezonde basis voor een serieuze relatie-met-toekomst.

Ik kan me er best iets bij voorstellen dat het ook nog zo zou kunnen zijn dat hij inderdaad toch wèl met jou verder wil, maar eerst met jou samen er achter wil komen of er nog toekomst in zit, voordat hij het weer wereldkundig gaat maken en het gezeur met zijn moeder aan wil gaan.

Maar die kans lijkt me kleiner, en bovendien is het niet respectvol naar jou toe, dat hij jou niet erkent als zijn vriendin en je zelfs voor hem aan het liegen bent :=

Naar mijn mening zou je hem het beste vanaf nu links kunnen laten liggen en zelf geen contact meer zoeken.

Wil hij met jou verder dan moet hij zijn best maar een beetje voor je doen en ophouden met dat stiekeme gedoe. Dat hij het niet actief gaat vertellen tegen anderen vind ik nog niet zo'n probleem, maar het echt expres verborgen houden dat is wel een hele grote no-go -O-

En daar zou ik dan ook niet aan mee doen als ik jou was. Accepteert hij het niet dat jij niet gaat zitten liegen voor hem dan is het duidelijk dat je voor hem alleen goed genoeg bent om een stiekem vriendinnetje te zijn, maar niet goed genoeg om een "echt" vriendinnetje te zijn.

In zo'n situatie zie je vaak dat ze een stiekem vriendinnetje aanhouden totdat ze een ander meisje vinden met wie ze "echt" samen willen zijn :(:)

In jouw situatie kun je (vind ik) het beste niet boos zijn, maar ook geen verwachtingen hebben. Maar beseffen dat het nog steeds "uit" is zolang hij bewust gaat lopen doen alsof jullie niks hebben samen.

Wil hij wel samen zijn dan is dat prima (als je hem echt nog wilt) maar dan gewoon wel normaal in het openbaar, zonder raar gedoe :j

maiateck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 16:35

even een update, vlak na dat ik dit opende is het uitgegaan,
Hij kwam regelmatig langs en we deden en liepen alsof we nog samen waren wat niet zo was.
Maar..
Vandaag een goed gesprek gehad met ze 2e en ik zei van jaa als we nu nog samen komen wil ik het niet weer als de vorige keer,
wil dan gewoon dat wij gelukkig zijn met onze keuze en boeiend wat iedereen er van vind.
Uiteindelijk kwamen we tot de beslissing elkaar toch wel erg missen en gelukkig zijn bij elkaar :)

ik weet dat mensen mij voor gek verklaren misschien, doe ik zelf ook een beetje.
Maar ik hou van hem en hij ook van mij en ik ben gelukkig met hem en bij hem.
Ik wilde gewoon even heel trots vertellen dat we weer samen zijn :D

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:45

Nou hopelijk gaat het goed en blijf het nu je mannetje..

maiateck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 16:45

Jaa ik hoop het ook, maar ben er nu ookwel meer positief over dan toen :)