Ik ben pas afgestudeerd en ben gezegend met het supersnel vinden van een baan! Binnenkort begin ik met een fulltime baan als assistent op kantoor. De laatste jaren heb ik rondgelopen in uniformen of voorgeschreven werkkleding en op school/in m'n vrije tijd loop ik in jeans met t-shirt of rijbroek

Met andere woorden, mijn kledingkast kan een flinke boost gebruiken. (Ik vond overigens geen recent topic over dit onderwerp)
Gebaseerd op wat ik zag tijdens m'n sollicitatiegesprek is het geen súperformeel kantoor, maar t-shirt en spijkerbroek zijn icm mijn erg jeugdige look (ik wordt minimaal 5 Jaar jonger geschat dan ik ben)ook niet geschikt.
Ik heb een vrij makkelijk figuur, alleen geen taille waardoor rokken en jurkjes recht naar beneden vallen en ook geen echte heupen waardoor pantalons aan de zijkant twee zakjes opleveren. Oh en echte hakken zijn een drama

Wie heeft er tips? Van kruin tot tenen, kapsel tot schoenen en alles daartussen. Ook aan te bevelen winkels zijn welkom! Ik ben een absolute fashion-noob, en m'n budget is natuurlijk nu nog vrij studentikoos

Alvast bedankt, ik ben benieuwd!