Wat betekent mijn droom

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Wat betekent mijn droom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 10:21

Hallo Bokkers,

Ik heb net behoorlijk vreemd gedroomd naar mijn idee (ik droom eigenlijk nooit realistisch)
Ik hoop dat iemand me misschien kan uitleggen wat het betekent, want op de 1 of andere manier blijft het door mn hoofd spoken..

Ik was op mn werk (ik werk als serveerster in een restaurant)
Het was best rustig en op den duur kwamen er wat klanten binnen, alles ging goed en ik had het onder controle
Vervolgens kwamen er heel veel mensen binnen en zat het hele restaurant vol, het was 1 grote chaos.
De een moest nog eten, de ander nog drinken, sommige mensen moesten de kaart nog hebben, ik was de controle compleet kwijt.
En op den duur loop ik als een kip zonder kop rond en kijk ik eens in het restaurant rond en is iedereen rustig en tevreden aan het eten.
Had mn collega alles opgelost en dat vond ik niet leuk, want ik vond dat ik het wel zelf kon..

Kan iemand me helpen?

Groetjes :D

Kedevr

Re: Wat betekent mijn droom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:28

Misschien ben je bang controle te verliezen?

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:29

Dromen waarin je jaloers bent op iemand is komt vaak voort uit het echte leven en kan 2 dingen betekenen.
1) Het kan een symbool zijn voor kwetsbaarheid of de angst voor intimiteit. Hierbij zou je moeten werken aan je zelfvertrouwen..
2) Ben je misschien ook in het echte leven (een beetje) jaloers op de persoon waarover je hebt gedroomd? Deze vraag moet je ook stellen aan je onbewustheid..

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:30

Haha dat vind ik nieteens zo'n rare droom. Je wilt niet weten wat ik wel eens droom :+
Verder weet ik niet echt wat over dromen xD
Misschien heb je wel stress van iets? Moet je nog iets doen binnen een bepaalde tijd of iemand heeftvrrwachingen va je over iets waar je druk van voelt weet ik het :+

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 10:33

Had je daarvoor toevallig nog gewerkt? Ik had wel eens na stage (lerares) dat ik droomde dat ik dit kind nog dit moest uitleggen, dat ik een instructiegroepje nog moest helpen en dat ik nog een knutselopdracht moest verzinnen (terwijl dat allemaal niet zo was). Waarschijnlijk omdat ik die dag gewoon enorm druk was geweest :D Misschien is dat bij jou ook wel...

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 10:35

love_wiepke schreef:
Dromen waarin je jaloers bent op iemand is komt vaak voort uit het echte leven en kan 2 dingen betekenen.
1) Het kan een symbool zijn voor kwetsbaarheid of de angst voor intimiteit. Hierbij zou je moeten werken aan je zelfvertrouwen..
2) Ben je misschien ook in het echte leven (een beetje) jaloers op de persoon waarover je hebt gedroomd? Deze vraag moet je ook stellen aan je onbewustheid..

De eerste reden kan ik me in vinden en de tweede ook wel eigenlijk..

19marjo90 schreef:
Had je daarvoor toevallig nog gewerkt? Ik had wel eens na stage (lerares) dat ik droomde dat ik dit kind nog dit moest uitleggen, dat ik een instructiegroepje nog moest helpen en dat ik nog een knutselopdracht moest verzinnen (terwijl dat allemaal niet zo was). Waarschijnlijk omdat ik die dag gewoon enorm druk was geweest :D Misschien is dat bij jou ook wel...

Ik was wel naar een werkbespreking geweest en zondag was het ontzettend druk geweest..
Zou best wel eens kunnen!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 13:39

Dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie zeggen over deze droom; normaal onthoud ik ze nooit maar deze blijft me al de hele dag bij.

Ik was ergens waar allemaal chinezen of koreanen ofzo liepen, deze wilden me uiteindelijk gaan vermoorden denk ik want ik was heel schichtig. Midden in mijn droom kwam ik ook opeens een stal tegen die ik een keer op Bokt had gezien en zei nog tegen mn vriendin van hee, dat beestje heb ik gezien op Bokt, die is mooi! Ik was er van overtuigd dat ik dood zou gaan in ieder geval en probeerde constant tijd te rekken.

Toen ineens een andere droom, er werd op mij gejaagd en ik 'werkte samen' met andere compleet onbekende mensen voor mij, was niet echt iets waar ik bij stilstond in mijn droom. Alleen ditmaal was ik zelf de 'held'. Ik kon hartstikke snel en goed schieten en de schutters waren geen probleem voor mij.

Het waren eigenlijk 2 compleet aparte dromen. Alleen in de ene was ik zo bang voor de dood en in de andere die er ineens meteen achteraan kwam was ik dat totaal niet.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 09:59

Okee, ik heb weer iets vreemds meegemaakt.
Ik heb eigenlijk weer precies hetzelfde gedroomd, althans het kwam op hetzelfde neer..
Ik vind dit echt heel vreemd..