Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Raponsje schreef:De buggy moet dus makkelijk te manoeuvreren zijn zonder het hele supermarkt gangpad in beslag te nemen.
Het zou ook een enorm pluspunt zijn als de buggy onderweg geen wielen verliest, uit elkaar valt of mijn kind met de schietstoelfunctie door de winkel heen lanceert.
Waar kan ik het beste zoeken naar een buggy?
Wat zijn buggies do's en don'ts?
Zit er een verschil tussen 3 en 4 wielen?
Hoeveel zooi kun je in dat buggy netje kwijt? Is het sociaal geaccepteerd als ik een shetlandpony aan de buggy knoop en mee sleep als pakezel?
Bij voorbaat alle bokt moeders of zelfs oma's bedankt voor de wijze raad.

Tieme schreef:Wil je een nieuwe of 2e handse? Nieuw gewoon in babyzaak kijken. Prenatal of babydump. Kan je ze ook uitproberen.

JasmijnJoy schreef:Tieme schreef:Wil je een nieuwe of 2e handse? Nieuw gewoon in babyzaak kijken. Prenatal of babydump. Kan je ze ook uitproberen.
Babydump?![]()
Daar moest ik toch 2x naar kijken haha.
Een shetlander eraan gaat makkelijk! Gewoon 2 mandjes/fietstassen! En daar kan ook nog de baby in. Dat is dan 2 in 1:+

Raponsje schreef:Het mag duidelijk zijn dat mijn kind eerst in de wandelwagen gaat, daarna in de buggy en zodra we daar uitgegroeid zijn word een sprookjes A pony het volgende vervoersmiddel..
)Suzanne F. schreef:Ik heb altijd een MacLearen gehad, was ook heel fijn. Ligt nu ergens achter de schuifschotten niks te doen.