Betonnen BBQ pech

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Betonnen BBQ pech

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 15:27

Grrrrrmbl, even mijn hart luchten.... -O-

Van het voorjaar hebben we een mooie betonnen BBQ gekocht, iets luxer dan standaard, heel leuk ding, van een speciaal quartz-materiaal waardoor hij niet nog van een coating voorzien hoefde te worden en hij geschikt zou zijn voor gebruik zowel als BBQ ala als terrashaard.

Nu hebben we het ding inmiddels een keer of 3 gebruikt en is die grote middenplaat (dat tafelblad zeg maar) al finaal door midden gescheurd -O-

En dan is hij dus nauwelijks gebruikt, en hebben we nog niet eens een winter gehad -O-

Dit moet toch niet kunnen..... verdorie....wat een gezeur de laatste tijd met aankopen, hebben jullie daar ook zo'n last van? :P

Anoniem

Re: Betonnen BBQ pech

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:39

Wat vervelend zeg! Heb je niet ergens nog een garantie bewijs liggen??
Dit is niet echt normaal lijkt mij...

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:42

hiervoor is er toch garantie? :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 18:47

Ik heb ook al gemaild naar de bouwmarkt waar ik hem gekocht heb, balen is dat het in België zit en ik net in garantie ook al een nieuwe vuurplaat (RVS rand waar de kooltjes achter liggen) gekregen heb omdat die al beschadigd aankwam..... baal ervan dat ik nu weer moet zeuren tegen die mensen -O-

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 18:49

Hadden ze maar kwaliteit moeten leveren. Soms heb je inderdaad de pech dat je een maandagochtend modelletje treft.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 18:49

Oh dat is echt vervelend en zou niet moeten kunnen... Hopelijk kan er nog iets geregeld worden!
Als je toch nog wilt bbq'en, kun je altijd bij A-Z bestellen, hihi

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 18:50

heb je hem als haard gebruikt zonder onder plaat? dan heb je de onder plaat te heet gestookt waar ze niet tegen kunnen....

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 18:52

Tja hadden wij ook al...prut ding zijn het. Zo jammer want ze zijn zo mooi!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:35

En toch zou ik bij de bouwmarkt terug gaan hoor! Zij zijn tussenpersoon en verder wordt het geregeld met de leverancier. :)
Dus jij krijgt of een nieuwe, of een nieuw onderdeel, als je je bonnetje nog hebt. Bouwmarkt handelt het alleen af. Dus gewoon gaan!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 19:35

Nee niet als haard gebruikt, maar dat stond wel in de omschrijving dat dat wel zonder aanpassingen zou mogen :j

Dit is hem, echt een hartstikke gaaf ding, ik heb hem gekocht toen die in de aanbieding was :)
http://e-shop.hubo.be/nl/barbecues/barb ... 51/detail/

Maar het is dus echt iets dat niet zou mogen, dat doorscheuren?
Je ziet namelijk best vaak dat mensen betonnen BBQ's met scheuren hebben staan :P

Ik zou eigenlijk gewoon een nieuwe plaat willen, maarja ben ik dan een te veeleisende zeikerd als ik dat wil :o

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:38

gewoon proberen!!!

wij hebben zo'n ding al zo'n 10 jaar (in het begin van opkomst denk ik...) niks aan de hand! we gebruiken hem absoluut niet als haard en hebben een ovenbakplaat om het houtskool op te leggen. zelf bedacht (handig met legen) maar ik denk dat dat geen overbodige luxe is als ik dat ding nu zie na 2 jaar gebruik..... de gaten zijn er flink ingebrand...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 19:57

Hoe zit dat eigenlijk met zo'n onderplaat waar jullie het over hebben, hoe ziet dat er uit? :)

Bij deze zitten er RVS platen in die van binnen hol zijn en aan de voorkant ook gaten hebben waardoor ze lucht aantrekken onder de kooltjes, echt superhandig +:)+

Vanwege al die kleine extra's vond ik deze gewoon heel gaaf :j