x

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 00:37

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Re: Nare dromen... wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 00:49

Het schijnt dat zo'n dromenvanger werkt! Misschien moet je dat eens proberen? :)

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 00:53

Lukt het je om jou droom om te buigen naar iets positiefs? Dus voordat je gaat dromen aan hele leuke leuke en positieve dingen denken. Als die rare/ nare droom toch komt probeer dan een punt te vinden waarop je het om kan denken naar een positieve ervaring.

In jou laatste geval, je droomt dat ze dood is --> je helpt haar op de kant en plots opent ze toch haar ogen en heeft ze een schat in haar handen... ik noem maar wat.

DoTiramisu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 00:58

Inderdaad naar!

Zoals al gezegd is. Je kunt een dromen vanger proberen.
En probeer het op een punt in je droom om te keren naar iets positiefs. Waarop je voelt dat je misschien wakker gaat worden maar toch probeert verder te slapen al denkend aan iets positiefs in die droom.

:)

jannekespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 01:01

Ik kan nooit mijn dromen ombuigen naar iets positiefs. Ik denk ook niet dat nare dromen voorspellend zijn. Mij helpt het wel om de symbolen uit te leggen die in dromen voorkomen. Het klopt niet altijd natuurlijk, maar vaak zit er wel wat in, misschien heb je hier wat aan: http://droominfo.nl/droomwoordenboek/dr ... Verdrinken

dan vooral de volgende zin: Als je iemand anders ziet verdrinken in je droom, suggereert dit dat je te betrokken bent bij iets wat buiten jouw macht ligt.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 01:02

Zal ik je eerlijk zeggen dat ik, als ik over mijn hond droom, dus ook altijd droom dat hij verdrinkt! En dan word ik met zo rot gevoel wakker :( Mijn hond betekent echt super veel voor me en zwemmen doe ik wel met hem. Hij kan alleen niet te lang zwemmen want zo goed kan hij het niet haha. Misschien de combinatie van slecht zwemmen en houden van de droom maakt.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:01

Een dromenvanger kopen. Ik had dromen waardoor ik bezeten leek en moest ziekenhuisonderzoeken doen (maar wilde niet slapen :+), kocht een dromenvanger en over was het.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:14

(Sorry mensen) maar bij mij werkt een dromenvanger niet! Heb er een op mn kamer... paar jaar geleden kreeg ik iedere week een droom mer monsters die in de gevangenis werden gezet en iets met trailies. Keer bij pap en mam gelegen (hebben ook dromenvanger) en geen last meer van gehad... heel raar!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 14:30