DUO-drama

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Muurp

DUO-drama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 18:44

Hoi,

Ik ben per 1 Juli uitwonend na een jaar bij mijn ouders te hebben gewoond.
Nu heb ik dit vóór 1 Juli aangegeven, maar bleek het niet te kunnen worden verwerkt. Dus later nog een keer geprobeerd, maar ook dat werkte niet.

Inmiddels heb ik al 3x mijn wijziging tot uitwonend aangegeven (mijn adres is overigens al aangepast via het GBA), maar toch blijft mijn stufi op 100 euro (= inwonend) staan....

Ik kreeg net een brief binnen met de bevestiging van mijn wijziging naar uitwonend, maar ook daar staat dat ik 100 euro krijg...
En inmiddels heb ik dus al geld misgelopen ,want Juli is al uitbetaald.

Hebben meer mensen hier last van?
Maandag maar eens met DUO aan de lijn hangen. Ik heb er nu al zin in.. -O-

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:53

Ik heb, doordat ze bij DUO hun zaken niet op orde hadden, twee maanden helemaal geen stufi gekregen, maar dit is met terugwerkende kracht terugbetaald. Als ik jou was zou ik daar even naar vragen als je maandag belt; wellicht dat je nog aanspraak maakt op de overige 170 euro als je een huurcontract o.i.d. kunt voorleggen aan ze. :)

Daphna

Re: DUO-drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 23:07

bij een kantoor langsgaan zou goed kunnen helpen!

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 23:10

Ik had pas aangegeven dat ik uitwonend was per juni terwijl ik over die periode al stufi had ontvangen. Ik kreeg dit met terugwerkende kracht terwijl het mijn eigen slordigheid was dat ik dit te laat doorgaf. Hier heb ik niet voor hoeven bellen oid, werd automatisch verwerkt. Dikke kans dat dat voor jou ook zal gelden. :) Succes!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 03:36

DUO is echt een drama, heb dit ook gehad en na 3(!) keer langs gegaan te zijn was het eindelijk goed verwerkt. Nog steeds geen idee wat er zo moeilijk aan was, maargoed. :') Sterkte met bellen maandag!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-13 10:22

Ik ben inmiddels langs geweest, en het is allemaal geregeld... :D Fijn fijn fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 10:28

Hier er ook gezeur mee. Kreeg vorige maand de melding dat ik een lening had gevraagd en deze op maximaal was gezet. Alles goed en wel, maar dat had ik dus niet gedaan. En ik had nog recht op 1000 euro nog wat.

Dus ik er gelijk achter aan. Lening stopgezet, maar dat bedrag moest ik terug storten. Gelijk andere dag gedaan. Maar volgens hun heb ik nog steeds een schuld open staan. En krijg ik nu deze maand geen studie financiering meer. Dus ze gaan het deze maand maar oplossen.

Daarnaast heeft mijn vader 3 week geleden al een brief gestuurd, omdat volgens duo hij genoeg verdient om mij voor 200 nog wat te kunnen onderhouden. Leuk bedacht maar hij mag blij zijn als hij in een jaar 3 maand werk heeft.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 22:02

Hier hetzelfde probleem als de ts (gehad).

In juni 2 keer doorgegeven dat ik ga wonen in Tilburg. Uiteindelijk was het pas vandaag veranderd op de DUO site. Wil ik aangeven dat het uitwonend is, lukte het niet. Want er was geen geldig DGA.

Meteen gebeld en 8 minuten in de wacht gestaan, waarna een vrouw meteen zag wat het probleem was. Ik stond nog ingeschrevne in Ethiopie. Zij zou het vandaag en anders morgen zelf even aanpassen waarna ik alsnog de wijziging door kan voeren. Toppie geregeld van de DUO :D :D