Koninging Julianatoren, tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Koninging Julianatoren, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 18:25

Samen met mijn zus en haar twee kinderen willen we volgende week (waarschijnlijk dinsdag) naar Koning Julianatoren gaan.

We zijn er nog nooit geweest, maar op de website ziet het er erg geschikt uit voor haar 2 autistische ADHD'ers. Overzichtelijk en veel niet te drukke attracties zo te zien.

Nu zagen we dat er kluisjes zijn maar dat deze 2 euro kosten per keer dat je hem open doet. Dat is niet grappig te noemen eigenlijk! In slagharen kan je gewoon als je een slotje hebt een kluisje onbeperkt gebruiken, veel fijner. Maar nu vroeg ik me af, hoe makkelijk kan je van het park naar de auto en terug? Want we willen graag zelf e.e.a. aan eten en drinken mee nemen, vanwege de kosten maar ook omdat de kinderen niet zomaar alles mogen en willen eten wat ze niet kennen. Alleen om hier nu de hele dag mee te gaan slepen.... Ik vroeg me dus af of je dit in de auto kan laten en later ophalen?

Iemand verder nog tips waar we vooral op moeten letten als we hierheen gaan?

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 18:31

Heb je al de plattegrond gezien van hun? Het parkeer terrein ligt letterlijk voor de ingang + aan de achterkant van het terrein is een picknick plek. Het terrein is heel overzichtelijk en ruimtelijk opgezet.

Ik ben daar een dagje geweest met een kinder dagkamp (kinder vakantie spelen) en ook al liepen er ruim 230 kids van 'ons' + zeg 100 'vreemde' kids, het bleef heel overzichtelijk en was niet druk te noemen.

Ook de attracties zijn afgestemd op de allerkleinste, alle attracties zijn rustig. Wat spannend kan zijn is de achtbaan, spookhuis en een schommelschip. Ik heb park als zeer positief ervaren!

Edit: De jongste kinderen die aan ons kamp meededen waren net 6 jaar oud en ook voor hun was er zat te doen!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 18:55

Ik ben er 1 x geweest en het was zo druk dat we met pendelbussen heen en weer werden gebracht. Het was een grote chaos daar. Ik ben er daarna nooit meer geweest. Attracties staan hutje-mutje op elkaar gepropt en de rijen lopen gewoon in elkaar over. Je ziet niet eens wie nou voor welke attractie in de rij staat.
Nee, het is leuk maar niet als het te druk is.

curly2day

Re: Koninging Julianatoren, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:23

Persoonlijk vind ik het niet echt overzichtelijk voor autisten, maar dat is misschien persoonlijk.
Hoe oud zijn ze, ik zou zelf kiezen voor bijv. Kinderparadijs malkenschoten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 19:10

Bedankt voor de reacties! De jongens zijn 7 en 9 dus niet super klein meer. Denk wel in de leeftijd waarvoor dit park bedoelt is. Ze zijn ook al eens in Slagharen geweest en daar vonden ze het ook prachtig. Maar zus en ik durven 'nergens' in, dus een park met wat meer gematigde attracties vinden wij wel oke, haha.

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:15

Ik ben er vroeger vaak (stuk of 10 keer) geweest. Als 4 tot 8 jarige ongeveer (ik ben de jongste en anders was het niet meer leuk voor mijn broer en zus). Wij spraken altis af bij een hoge toren als je de rest kwijt was. Is nooit voorgekomen. Het is een heel overzichtelijk park.