Jaja weer zo'n topic..... Verliefd...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nodime

Jaja weer zo'n topic..... Verliefd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 17:27

Oke mensen, bij deze ga ik me toch wagen aan een topic.

Ik ben nu sinds 2 dagen terug van een zo genoemde zon, zee zuipen vakantie en heb me zeer goed vermaakt.
Echter kwam ik de 2e dag onze onderburen in het appartement tegen en daar zat een erg leuke jongen tussen...

Beetje aan de praat geraakt en voor we het wisten zaten we te zoenen. Van het een kwam het andere en we hebben, samen met zijn vriendengroep en mijn vriendinnen, 6 geweldige dagen samen gehad. Continu bij elkaar geweest, veel gepraat en er achter gekomen dat we veel gemeen hebben.

Ook ben ik daar met hem me geweest naar het ziekenhuis (hand gebroken door tegen een boksbalmachine te slaan) en zijn we de laatste dag romantisch met z'n tweeën uiteten geweest en hebben daarna heerlijk langs het strand gewandeld. Geweldig voelde ik me bij hem.

Nu is thuis natuurlijk alles anders. We wonen ruim anderhalf uur uit elkaar en hij heeft al 4 jaar geen serieuze relatie gehad. Ook geeft hij aan niet goed te weten wat een relatie precies in houdt en hij is erg gesteld op zijn eigen vrijheid. Nu ben ik dit ook en juist daarom kwamen er zoveel herkenningspunten boven.

In het vliegtuig, toen ik opgerold tegen hem aan lag, vroeg hij aan mij of ik hem zou gaan missen. Hier antwoorden ik volmondig JA op. Toen ik hem dezelfde vraag stelde, antwoordde hij dat hij me meer zou gaan missen dan dat hij verwacht had en dat hij toch echt wel gek op me was. Al gaf hij aan de afstand wel lastig te vinden. (zijn opmerking: 'als je bij mij in de buurt had gewoond, was ik al lang geen single meer geweest')

Maar nu.... eenmaal thuis lijkt alles zo bekoeld. Terug in je normale situatie is toch echt anders. Wel hebben we nog contact via de app en meneer heeft mijn pinpas nog in zijn portemonnee zitten, dus ik hoop dat we elkaar snel nog zien. Maar ik weet niet goed wat ik kan verwachten.

Ik wil niet te gretig zijn, al zou ik hem het liefst de hele dag appen. Maar ik weet dat hij daar een hekel aan heeft, dus doe ik dat niet.

Pfff..... kan iemand mij wijze raad geven over hoe ik het beste kan reageren??

Iig bedankt voor het lezen!

Geryon

Re: Jaja weer zo'n topic..... Verliefd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 17:29

Ik zou gewoon lekker afwachten en kijken hoe het loopt..

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 17:32

mij lijkt het dat je juist door de afstand elkaar de nodige ruimte kunt geven. Spreek nog een keer af in een leuk plaatsje tussen jullie in, begin met een lunch en kijk hoe de dag verder loopt.
Houdt dan contact met elkaar en als de drang er weer is om elkaar te zien spreek je weer af. Ebt het weg omdat je beide weer in je eigen leven zit dan wordt dat denk ik snel genoeg duidelijk

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 17:35

Yom schreef:
mij lijkt het dat je juist door de afstand elkaar de nodige ruimte kunt geven. Spreek nog een keer af in een leuk plaatsje tussen jullie in, begin met een lunch en kijk hoe de dag verder loopt.
Houdt dan contact met elkaar en als de drang er weer is om elkaar te zien spreek je weer af. Ebt het weg omdat je beide weer in je eigen leven zit dan wordt dat denk ik snel genoeg duidelijk

Precies wat ik bedoelde :j

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 17:36

Ik ga mee met Yom! Dit is wat mij betreft het beste wat je kunt doen! Ik volg!!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 17:36

als je elkaar echt leuk vind maakt die afstand niet uit.
1,5 uur is echt niet lang!
Ik moet ruim 2,5 uur reizen :Y)

Nodime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 18:35

Nessa schreef:
als je elkaar echt leuk vind maakt die afstand niet uit.
1,5 uur is echt niet lang!
Ik moet ruim 2,5 uur reizen :Y)

Dit is dus precies wat ik ook vind! Maarja, voor hem dus een struikelblok....

Net via de app gezegd: Schat heb m'n pinpas toch we echt nodig, kun je die opsturen of kom je hem brengen O:) .
Daarop kreeg ik de reactie dat ie hem graag zou komen brengen, maar dat hij door zijn gebroken hand geen auto kan rijden ( logisch... had ik niet over nagedacht..) :(:)

Toen maar terug gestuurd dat ik hem ook zelf wel kon komen halen als hij dat leuk zou vinden, en daar reageerde hij wel positief op. Wss ga ik nu dus zondag die kant op.... Ben benieuwd, ik houd jullie op de hoogte dames! :D :D

Bedankt voor de adviezen!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 20:04

Leuk ts! Spannend.

Maak jw niet al te druk. Als je weer in nl bent wordt je weer opgeslokt in je dagelijkse dingen. En je weet het, manmen kunnen geen 2 dingen tegelijk dus ze kunnen niet de hele dag aan je denken en hun geqone dingen doen.

Als ik het zo lees is hij positief op je berichten. Dat is goed. Gewoon kijkwn hoe het zondag gaat en verder loot. 1,5 uir lijkt me te overzien

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 20:06

Wat spannend! Lekker van genieten.
Mijn vriend woon hier ook uur vanaf. Al bijna vier jaar samen. En gaan volgend jaar samenwonen

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 20:11

Leuk TS! Hopelijk veranderd hij van gedachten en wordt het toch wat tussen jullie :)

Nodime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 20:58

Leuk om de positieve reacties te lezen, geeft me hoop.

Helaas een tegenvaller voor meneer. Hij heeft op vakantie zijn hand gebroken (twee middenhandsbeentjes), daar meteen gips erom gekregen, maar nu terug in Nederland blijkt het niet goed te staan en moet hij geopereerd worden.... morgen....

Hoop echt dat het me valt voor hem.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:02

Hallo wakker worden jij geeft je pinpas aan iemand die je net kent???

Nodime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 21:05

Rustig aan, hij had toevallig altijd zijn portemonnee mee, en ik niet.. Zo doende dat ik hem met mijn geld en pinpas rond liet lopen. Geld heb ik terug, en pinpas kan hij toch niks mee.. Hij heeft mijn pincode niet.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:18

Mijn hemel friesiszwart, als je je goed voelt bij iemand vertrouw je al snel zo'n dingen toe. Ik zou hetzelfde hebben gedaan, en daarbij met een pinpas zonder code kan hij niet veel en zij ook niet behalve sparen. }:)

Ik vind het overigens een van de weinige keren echt romantische en realistisch klinken. :+: Dit zou wat kunnen worden als jullie beide maar willen, heren hebben daar altijd wat langer voor nodig. Ik kreeg te horen toen ik al helemaal hoteldebotel was dat "we toch nog maar in de ontmoetingsfase zaten..." BAM! Daar ging ik van mijn roze wolk.. :( Drie dagen later hadden we verkering en nu 3 jaar later wonen we samen. B-)

Nodime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 21:27

Precies mijn gedachte KimD! En een goede reden om hem snel weer te zien hihi :o :o

Zit nu foto's terug te kijken.. mis hem echt.. Is dat raar?? Normaal kan ik heel realistisch zijn (ach het is maar een vakantie liefde, gaat we weer over!). Maar nu voel het anders... <3

Nodime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 21:28

Dat sparen is trouwens wel weer nodig na zo'n vakantie haha!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 21:39

Ik ben stiekem wel benieuwd naar een foto, ik weet niet waarom maar ga zelf helemaal zwijmelen van je verhaal. :') Mag ook evt via PB, of natuurlijk helemaal niet als je dat niet wilt. :=

Nodime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 21:41

Hihi ik zet ze zo even op mijn laptop en dan stuur ik je een foto! :j

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 22:23

Spannend TS!
Ik duim voor jullie!

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 22:27

spannend!
ik ben benieuwd na je date zondag :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 22:30

Laat je vooral door afstand niet tegenhouden, heb ik ook niet gedaan, (ruim 4,5 uur reizen enkele reis voordat we samenwoonden. :') )

Ik volg, het klinkt als een van de boeken die ik graag lees. :')

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 22:33

Ik volg TS! Ik hoop voor je dat het wat wordt! Enne, ik wil ook wel een foto zien :)

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 22:36

Ik ben heel benieuwd hoe dit verder zal gaan, dus ik volg! :)) Ook ik ben wel benieuwd naar een foto.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 22:36

Roosch schreef:
Laat je vooral door afstand niet tegenhouden, heb ik ook niet gedaan, (ruim 4,5 uur reizen enkele reis voordat we samenwoonden. :') )

Als het maar geen vijftig tinten wordt! _O-

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 22:37

KimD schreef:
Roosch schreef:

Als het maar geen vijftig tinten wordt! _O-

:')