Even voor de bokkers die mij of mijn familie kennen ik hoop dat dit niet buiten dit topic besproken hoeft te worden.
Sorry dat dit weer een probleem topic is. Waarom ik dit schrijf, geen idee. Misschien wil ik gewoon mijn hart luchten of advies.
Goed het verhaal:
Mijn vader en ik zijn in het verleden altijd 4 handen op een buik geweest, totdat..
Hij bijna 4 jaar geleden een herseninfarct gehad, hij is in een revalidatiecentrum terecht gekomen. Hij was aan de rechterzijde verlamd en kon niet meer praten.
Mijn vriend en ik waren in die tijd al aan het kijken voor een woning, wat allemaal mogelijk leek. Mijn zus is in die tijd verhuisd naar het buitenland. Ik heb toenertijd gezegt nog niet het huis uit te willen ivm mijn moeder die dan alleen in huis zou blijven.
Afijn na 1 jaar revalideren is mijn vader er aardig boven op gekomen. Woorden haalt hij nog wel eens door elkaar maar wij konden prima communiceren.
Alles leek prima, totdat zijn praten beter ging ontwikkelen. Hij word regelmatig kwaad om niets, dan word ik helemaal voor rotte vis uitgemaakt, er tegen in gaan heeft geen zin word het alleen maar erger. Na een dag doet hij dan of er niets is gebeurt terwijl als je hem confronteerd hij precies weet waar je het over hebt.
Ik heb sinds de beperkingen van mijn vader heb ik veel taken op mijn genomen in het huis en dergelijke. Ook de klusjes in het huis zijn nu voor mijn rekening. Wat ik echt niet erg vind maar op het moment dat hij kwaad word zonder aanleiding, ben k niks waard, doe ik helemaal niks voor hun, en hebben ze niets aan mij.
Terwijl ik een heel druk leven heb en mij volkomen aan hun probeer aan te passen. Ik werk 32 uur onregelmatig, heb een paard en andere dieren waar ik ook voor moet zorgen dus is erg druk allemaal.
Nu zijn wij opnieuw bezig met een huis, ziet er naar uit dat het rond gaat komen. Alleen moet ik nu dagelijks horen wanneer ga je weg? Morgen? Ik zal je uitzwaaien. Dat soort opmerkingen krijg ik nu naar mijn hoofd. Ook klagen ze over de kleine dingen en maken ze een probleem van. Bijvoorbeeld er lag op de tafel een map met papieren voor het huis. Daar word gelijk een probleem van gemaakt, ik moet mijn ****** zooi opruimen!! Terwijl van hun meerdere spullen overal liggen en ik altijd probeer alles netjes op te ruimen.
Heb het idee dat ze mij een soort van zo snel mogelijk het huis uit willen hebben en mij expres zo behandelen.
Ik loop al een jaar op mijn tenen en eind augustus zouden we als alles rond is de sleutel krijgen. Moet nog even volhouden maar hoe erg is het dat je gewoon na je werk niet naar huis wil en zo lang mogelijk op stal wil blijven.
Respect als je dit heb gelezen. Sorry voor mijn geklaag