Ik heb mijn kamer ook van kamernet. Ik heb wel die €36,- betaald voor 2 maanden geloof ik, maar dat moet je tegenwoordig bij iedere kamerverhuur-site betalen, bij sommigen kan je anders gewoon niets. Zelf vond ik juist dat bij kamernet heel veel kamers staan voor een best goede prijs en zijn meestal niet via een makelaar, dus zonder bemiddelingskosten. Dat scheelt al een hoop geld. Dan kun je beter die €36,- betalen dan een maand huur aan bemiddelingskosten.
Als je het betaald hebt kun je iig onbeperkt reageren en heb je alle tijd om rond te kijken, dat scheelt een hoop, is beter dan dat je per reactie moet betalen.
Toevallig heb ik afgelopen maandag een bezichtiging gedaan bij een kamer van kamernet en dat is em dus geworden
Is van een particulier die zn kamers verhuurt aan studenten, in zijn huis.
Was meteen 1e bezichtiging maar wel na 1,5 maand zoeken en reageren, maar kon ook niet anders omdat k lang in het buitenland zat.
Ook heb ik bij kamertje.nl een abonnement genomen, maar daar staan niet zoveel goede kamers op als op kamernet vind ik zelf, maar is maar net wat je zoekt.
Ik vind t iig een zeer betrouwbare site ook! Als je het niet doet loop je natuurlijk kans dat je misschien net niet vindt wat je wilt
Of als je op kamernet een kamer vindt die je heel leuk lijkt, dan moet je toch betalen om te reageren.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 25-07-13 08:01, in het totaal 1 keer bewerkt